Gjest spiolina Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Er det noen her som har vært på ferie i Kroatia? I såfall hvor? Hvordan er maten, noen som kan si noe om det...? Jeg er litt opptatt av god mat og god vin. Jeg er ikke så glad i maten i Hellas, men synes det er bra i Spania, Portugal og Tyrkia :-)) Noen synspunkter mottas med takk! 0 Siter
flowy Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ja, jeg har vært i Kroatia. Reiste til Split og tok båten over til Hvar, en idyllisk liten øy. Maten i Kroatia er ganske italiensk preget med mange pizzeriaer. Pasta er også populært, for å ikke snakke om den gode isen. Alkohol er også veldig billig. 0 Siter
Gjest totem Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ja, jeg har vært i Kroatia. Reiste til Split og tok båten over til Hvar, en idyllisk liten øy. Maten i Kroatia er ganske italiensk preget med mange pizzeriaer. Pasta er også populært, for å ikke snakke om den gode isen. Alkohol er også veldig billig. Var en uke på Hvar og så en uke på Makarska (fastlandet). Maten er veldig italiensk, veldig godt pizza. Billig å spise og billig og drikke. En halvliter øl koster rundt 13 kr, får en 20-pakning ned i 20 kr hvis det skulle være interessant. 0 Siter
Gjest totem Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Var en uke på Hvar og så en uke på Makarska (fastlandet). Maten er veldig italiensk, veldig godt pizza. Billig å spise og billig og drikke. En halvliter øl koster rundt 13 kr, får en 20-pakning ned i 20 kr hvis det skulle være interessant. Sorry, mente 10kr for en 20-pakning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.