Gå til innhold

jeg har sett lyset: Jeg vil egentlig ikke ha noen mann

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg har et problem: Jeg har alltid hatt veldig vanskelig for å ta intitativ overfor gutter jeg er interessert i. Men nå har jeg insett dette: Jeg er rett og slett ikke interessert i å bli kjent med de, fordi jeg elsker spenningen ved det å leve i uvissheten og bare drømme om hvem denne personen er. Har aldri likt noe særlig når gutten jeg er interessert i, viser veldig stor interesse. Det er kjempe spennende når jeg ser at han går der borte og kikker stadig bort på meg med flørtende blikk. Men ikke noe mer.- Da forsvinner spenningen. På en måte har jeg jo kjempe lyst å bli bedre kjent med personen, og jeg -har gått og trodd at jeg egentlig har lyst å ta initativ, men samtidig har jeg aldri fått dette virkelig til. Og nå har jeg insett at jeg innerst inne virkelig ikke har hatt lyst. Er kanskje litt redd for at personen ikke er så spennende når vi blir nærmere kjent, og sannheten er at det er ofte tilfelle. Å få vite alt om hvem personen er, bakgrunnen hans, hva han gjør på til vanlig og alt det der, er rett og slett noe jeg synes er lite spennende. Jeg liker mystikk og uvisshet. Kommer jeg noengang til å ha lyst på en mann?

Fortsetter under...

21. Har aldri hatt noen kjæreste. Har bare hatt småflørter..

Da har du mange år på deg til videre utvikling og endringer.

Kos deg med det du nå finner spennende, og kanskje også med tanken på at du heller ikke vet nå hva du selv vil ønske om noen år.

Annonse

Gjest tør vel ikke bruke nicket nå

He, he, for noen er det slik. Jeg hadde en del forhold og også et ekteskap i 25-35-årsalderen, men da skjønte jeg etterhvert at livet faktisk var mye bedre uten en mann. Da vet en hva en har, trenger ikke irritere seg over at vedkommende ikke stiller opp; det er lettere å oppdra barna uten en mann i huset og jeg slipper an gubbe som sitter i sofan og promper, drikker øl og ser på sporten!

He, he, for noen er det slik. Jeg hadde en del forhold og også et ekteskap i 25-35-årsalderen, men da skjønte jeg etterhvert at livet faktisk var mye bedre uten en mann. Da vet en hva en har, trenger ikke irritere seg over at vedkommende ikke stiller opp; det er lettere å oppdra barna uten en mann i huset og jeg slipper an gubbe som sitter i sofan og promper, drikker øl og ser på sporten!

Høres ut som om problemet ikke er "menn", men at du har problemer med å velge menn som ikke er sofagriser :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...