Gå til innhold

Lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Gjest leiavsutter

En bekjent av meg har lavt stoffskifte, og sier det er mye som følger med denne "sykdommen":

Slapphet, trøtthet, dårlig korttidshukommelse, konsentrasjonsvansker, blir lett irritert, irritabel, etc.

Jeg finner det litt frustrerende til tider, og det blir i tillegg mye snakk om dette..Føler det som om alt som angår henne har noe med stoffskiftet å gjøre, i følge henne selv..

Noen som har meninger å dele, eller som sliter med dette selv?

Jeg bor sammen med vedkommende, kanskje greit å nevne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214685-lavt-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg forstår godt din "frustrasjon" men samtidig så er det så vanskelig å leve med en ubehandlet stoffskiftesykdom over tid at det blir enormt viktig for denne personen å finne svar, få hjelp og ikke minst støtte. Sykdommen er så uforutsigbar, ene dagen kan man føle seg på topp og neste dag er man i "kjelleren". Denne sykdommen er ikke som andre der du ved hjelp av medisiner og/eller operasjon bare blir frisk over natta. Jeg fikk for høyt stoffskifte i 1979! og ble operert i 84, jeg sliter enda med problemer men har akseptert disse å lært meg å leve med dette. Syns også det er greit at noen sier i fra når "vi" blir litt for opptatt av sykdommen vår så derfor skjønner jeg at du syns dette er vanskelig å takle.

MVH

Meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214685-lavt-stoffskifte/#findComment-1577898
Del på andre sider

Gjest leiavsutter

Hei.

Jeg forstår godt din "frustrasjon" men samtidig så er det så vanskelig å leve med en ubehandlet stoffskiftesykdom over tid at det blir enormt viktig for denne personen å finne svar, få hjelp og ikke minst støtte. Sykdommen er så uforutsigbar, ene dagen kan man føle seg på topp og neste dag er man i "kjelleren". Denne sykdommen er ikke som andre der du ved hjelp av medisiner og/eller operasjon bare blir frisk over natta. Jeg fikk for høyt stoffskifte i 1979! og ble operert i 84, jeg sliter enda med problemer men har akseptert disse å lært meg å leve med dette. Syns også det er greit at noen sier i fra når "vi" blir litt for opptatt av sykdommen vår så derfor skjønner jeg at du syns dette er vanskelig å takle.

MVH

Meg

Hva slags operasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214685-lavt-stoffskifte/#findComment-1578384
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...