Gjest leiavsutter Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 En bekjent av meg har lavt stoffskifte, og sier det er mye som følger med denne "sykdommen": Slapphet, trøtthet, dårlig korttidshukommelse, konsentrasjonsvansker, blir lett irritert, irritabel, etc. Jeg finner det litt frustrerende til tider, og det blir i tillegg mye snakk om dette..Føler det som om alt som angår henne har noe med stoffskiftet å gjøre, i følge henne selv.. Noen som har meninger å dele, eller som sliter med dette selv? Jeg bor sammen med vedkommende, kanskje greit å nevne. 0 Siter
jemini Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hei. Jeg forstår godt din "frustrasjon" men samtidig så er det så vanskelig å leve med en ubehandlet stoffskiftesykdom over tid at det blir enormt viktig for denne personen å finne svar, få hjelp og ikke minst støtte. Sykdommen er så uforutsigbar, ene dagen kan man føle seg på topp og neste dag er man i "kjelleren". Denne sykdommen er ikke som andre der du ved hjelp av medisiner og/eller operasjon bare blir frisk over natta. Jeg fikk for høyt stoffskifte i 1979! og ble operert i 84, jeg sliter enda med problemer men har akseptert disse å lært meg å leve med dette. Syns også det er greit at noen sier i fra når "vi" blir litt for opptatt av sykdommen vår så derfor skjønner jeg at du syns dette er vanskelig å takle. MVH Meg 0 Siter
Gjest leiavsutter Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hei. Jeg forstår godt din "frustrasjon" men samtidig så er det så vanskelig å leve med en ubehandlet stoffskiftesykdom over tid at det blir enormt viktig for denne personen å finne svar, få hjelp og ikke minst støtte. Sykdommen er så uforutsigbar, ene dagen kan man føle seg på topp og neste dag er man i "kjelleren". Denne sykdommen er ikke som andre der du ved hjelp av medisiner og/eller operasjon bare blir frisk over natta. Jeg fikk for høyt stoffskifte i 1979! og ble operert i 84, jeg sliter enda med problemer men har akseptert disse å lært meg å leve med dette. Syns også det er greit at noen sier i fra når "vi" blir litt for opptatt av sykdommen vår så derfor skjønner jeg at du syns dette er vanskelig å takle. MVH Meg Hva slags operasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.