Gå til innhold

komplekser for huden min

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 21 år som er synes det er ubehagelig å vise seg naken, ikke fordi jeg er feit, men fordi huden min er full av arr og strekkmerker.

Det er akkuratt som om huden min er ekstra tynn, jeg har arr på knærne etter jeg tryna på sykkel i barneskolen. Og brystene mine er fulle av strekkmerker,i et par år kom det bare flere og flere. Nå er det lenge siden jeg har merket nye, men det er faktisk sånn at jeg ikke kan gå i utringende topper. Skjønner ikke hvorfor, jeg har ikke lagt på meg i voldsom fart.Har vært litt undervektig hele livet, og det er jeg ennå.

Jeg er rimelig fornøyd med kroppen min med klær. Men jeg er redd for intimitet, redd for sex, for jeg synes brystene mine ser ut som de har vært utsatt for noe.

Unngår også å vise meg i bh foran venninene mine.

I tilleg er ringen rundt brystvorta veldig stor, og den er slapp med mindre jeg fryser eller er i vann o.s.v. Derfor blir det liksom et ekstra lite bryst oppå det andre. Andre som har samme problem?

Har ganske mørk hud til å være blåøyd, men nå har jeg også begynt å fått pigmentflekker på armene.

Er det noen som har råd for hvordan få bukt med disse problemene? Hva koster en laseroperasjon?

Håper noen tar seg tid til å svare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214753-komplekser-for-huden-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...