Gå til innhold

InstallasjonsCD til skriver har blitt ødelagt - HVA GJØR JEG!??

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen

Jeg oppdaget til min store skrekk at CDen til skriveren har knekt i to! Ikke vet jeg hvordan dette har skjedd, men får jeg innstallert skriveren nå?

PCen er tilbake fra reparasjon og alt må legges inn på nytt... :-(

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jada, du kan laste ned driverne fra produsentens hjemmesider.

Supert! Driver er nå installert etter litt prøving og feiling i forhold til hva jeg måtte laste ned :-)

Men, vet du noe om det er noe jeg kan gjøre når en blekkpatron har tørket inn?

Det er et stadig problem at hvis jeg ikke bruker skriveren på et par mnd, så tørker patronene sånn at de ikke skriver mer, selv om det er mer blekk igjen... Det blir dyrt å stadig kjøpe nye!

Supert! Driver er nå installert etter litt prøving og feiling i forhold til hva jeg måtte laste ned :-)

Det er et stadig problem at hvis jeg ikke bruker skriveren på et par mnd, så tørker patronene sånn at de ikke skriver mer, selv om det er mer blekk igjen... Det blir dyrt å stadig kjøpe nye!

Prøv å ta litt vann på en Q-tips der det er tørket ut.

Hvis de er "nylig" inntørket, så kan man prøve å vaske av det størknede blekket rundt kontaktpunktet. Hvis de har ligget i lange tider, så er det gjerne ikke noe å gjøre. Det er utingen med blekkskrivere, at man må bruke de relativt jevnlig for å unngå tørking.

"..........................................."

Hvis de er "nylig" inntørket, så kan man prøve å vaske av det størknede blekket rundt kontaktpunktet. Hvis de har ligget i lange tider, så er det gjerne ikke noe å gjøre. Det er utingen med blekkskrivere, at man må bruke de relativt jevnlig for å unngå tørking.

Må man? Da er det bare flaks at mine ikke har tørket ut...

Annonse

Må man? Da er det bare flaks at mine ikke har tørket ut...

Det varierer sikkert mellom patron-typer/merker. Men hvis du vet at dine ikke har tørket ut, så betyr jo det at du bruker dem innimellom :-)

"............................................"

Hmm... jeg ser for meg en fast jobb, som går en gang i uken, og spytter ut en test-utskrift.

Noen må da ha laget noe sånt?

Hmm... jeg ser for meg en fast jobb, som går en gang i uken, og spytter ut en test-utskrift.

Noen må da ha laget noe sånt?

Mulig det finnes, men det er jo ikke noe problem å lage en windows service som gjør det :-)

Det varierer sikkert mellom patron-typer/merker. Men hvis du vet at dine ikke har tørket ut, så betyr jo det at du bruker dem innimellom :-)

Joda, skriveren brukes en sjelden gang, men jeg er litt gnien på den, blekkpatroner er jo søkkdyrt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...