Gå til innhold

M.Angelica og Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• hare1365380455

21

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

hare1365380455

Jepp, det blir gele. ;-)

Har nettopp helt vaniljesausen oppå, håper jeg får dem med i bilen uten å søle ned noen. Jeg sølte med et beger i bilen til hare sist gang, da vi skulle til deg...

Og hele bilen stinker vaniljesaus enda! (Neida....)

hare1365380455

"Det har jeg aldri smakt, og det er jeg visst glad for...;)"

Det har du all grunn til! Det ga ikke mersmak, for å si det sånn. Men det sier litt om hva man får seg til å gjøre for å være like kul som de andre.

Jeg er veldig glad for at jeg har blitt eldre og mye tryggere på egne meninger enn jeg var dengang!

Så du smakte det kun den ene gangen? Godt.... Blir det noe vin i kveld, da? :)

Annonse

Gjest Skrumplever

Jepp, det blir gele. ;-)

Har nettopp helt vaniljesausen oppå, håper jeg får dem med i bilen uten å søle ned noen. Jeg sølte med et beger i bilen til hare sist gang, da vi skulle til deg...

Jeg tror du har et STORT alkoholproblem dame (uten at jeg har noe med det) !

Gjest Ulvinnen Lurulf

Så du smakte det kun den ene gangen? Godt.... Blir det noe vin i kveld, da? :)

Vin på meg?

Nei, jeg må nok bare sitte og misunne dere festen.

Dvs, kanskje jeg skal starte en msn-chat med webcam med Gyda, så kan vi to søstrene ta frem vin og skåle med hverandre :-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jepp, det blir gele. ;-)

Da ønsker jeg dere en riktig god fest!

Dere får sende noen varme tanker til Eastern Sisters når dere er godt i gang :-)

Da ønsker jeg dere en riktig god fest!

Dere får sende noen varme tanker til Eastern Sisters når dere er godt i gang :-)

Det skal vi gjøre! Det blir nok en skål eller to for Eastern sisters.

Selv om anonymemusa hevder at jeg har et alkoholproblem. *lol*

Vin på meg?

Nei, jeg må nok bare sitte og misunne dere festen.

Dvs, kanskje jeg skal starte en msn-chat med webcam med Gyda, så kan vi to søstrene ta frem vin og skåle med hverandre :-)

God ide ja. :-)

Håper dere to også får en kjempefin kveld!

*s*

Gjest skrumplever

Javel?

Og hvorfor tror du det?

:-)

Jeg synes det virker som du drikker VELDIG OFTE, eller slurper i deg spritgele ;)

Ta en blodprøve for å teste leververdiene, og rapporter resultatet hit ;)

Men seriøst, jeg tenker med gru på de som får livstruende bukspyttkjertelbetennelse og lignende av slik helgedrikking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...