Gå til innhold

M.Angelica og Amber

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det skal vi gjøre! Det blir nok en skål eller to for Eastern sisters.

Selv om anonymemusa hevder at jeg har et alkoholproblem. *lol*

Anonymemusa er bare misunnelig, stakkar.

Ikke tenk på henne, tenk heller på Gyda og meg når dere skåler for oss :-)

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• hare1365380455

21

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

Gjest skrumplever

Og så er du så tøff i trynet at du må gjemme deg bak et anonymt nick, stakkar!

Ja, selvsagt ;)

Pepperen tar jeg anonymt. Jeg har alkoholikere i slekte og vet hvilke reaksjoner som kan komme på kritikk av alkoholvaner.

Nå sier jeg ikke at noen her er alkoholikere, for det er neste skritt. Men man bør stoppe før det går så langt.

Jeg synes det virker som du drikker VELDIG OFTE, eller slurper i deg spritgele ;)

Ta en blodprøve for å teste leververdiene, og rapporter resultatet hit ;)

Men seriøst, jeg tenker med gru på de som får livstruende bukspyttkjertelbetennelse og lignende av slik helgedrikking.

jeje, jeg slurper i meg spritgele til frokost, og tyller i meg to flasker vin før jeg legger meg.

Du må være en slags selvutnevnt Høybråten eller noe sånt.

;-P

Bli med på moroa istedenfor. :-D

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ja, selvsagt ;)

Pepperen tar jeg anonymt. Jeg har alkoholikere i slekte og vet hvilke reaksjoner som kan komme på kritikk av alkoholvaner.

Nå sier jeg ikke at noen her er alkoholikere, for det er neste skritt. Men man bør stoppe før det går så langt.

Du gir pepperen anonymt også, det er mye verre.

Det at du har alkoholikere i slekten er ingen unskyldning for å jage spøkelser ved høylys dag!

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg synes det virker som du drikker VELDIG OFTE, eller slurper i deg spritgele ;)

Men seriøst, jeg tenker med gru på de som får livstruende bukspyttkjertelbetennelse og lignende av slik helgedrikking.

Det er kvalmt at du later som om du er omsorgsfull når du slenger sånn dritt!

Så fordi du lager spritgele noen ganger så har du et alkoholproblem?? Jeezes..

Jaja amber så har du blitt alkis også ;)

hehe ja, en skal høre mye før øra detter av. ;-)

Det er nok "alkokontrollet" som har hengt seg opp i nicket mitt av en eller annen grunn, og bruker geleen som unnskyldning for å slenge dritt.

For det er jo ikke bare jeg som snakker om gele og vin her. :-)

Ja, selvsagt ;)

Men du vet jo ikke noe om hvor mye og hvor ofte amber drikker.

Jeg er student og lever studentlivet, jeg og mine venner drikker (mye) som regel vær torsdag fredag og lørdag, er jeg også på grensen eller? Da er det isåfall veldig mange som er det...

Men du vet jo ikke noe om hvor mye og hvor ofte amber drikker.

Jeg er student og lever studentlivet, jeg og mine venner drikker (mye) som regel vær torsdag fredag og lørdag, er jeg også på grensen eller? Da er det isåfall veldig mange som er det...

hver ikke vær

Annonse

Anonymemusa er bare misunnelig, stakkar.

Ikke tenk på henne, tenk heller på Gyda og meg når dere skåler for oss :-)

Takk for at jeg ikke blir glemt i dette opplegget.

Jeg vil gjerne bli skålet for -og jeg skal i allefall sprette en rødvin og skåle selv.

(I dag vant jeg forrsten en flaske på jobben - igjen!)

Gjest M.Angelica

Nei, det er MEG du snakker om nå.. :P

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg vil gjerne bli skålet for -og jeg skal i allefall sprette en rødvin og skåle selv.

Du blir aldri glemt, kjære søster :)

Så flott at du vant vin, så har du noe å skåle med meg i :)

hare1365380455

Jippi! Du er jammen flaksen!:) *skåler med cola*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...