Gå til innhold

M.Angelica og Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• hare1365380455

21

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

Annonse

Annonse

Ja, selvsagt ;)

Pepperen tar jeg anonymt. Jeg har alkoholikere i slekte og vet hvilke reaksjoner som kan komme på kritikk av alkoholvaner.

Nå sier jeg ikke at noen her er alkoholikere, for det er neste skritt. Men man bør stoppe før det går så langt.

I alle dager! Det er da vel helt vanlig å ta seg en fest i ny og ne?

Og et glass rødvin eller to i helgene er nesten obligatorisk her i heimen uten at vi har utviklet så voldsomme symptomer på alkoholisme.

Spritgele har jeg også inntatt opptil flere ganger.

Jeg kan fortelle deg enda skumlere ting om tidligere drikkevaner, men så lenge jeg ikke har blitt alkis nå, så blir jeg det nok aldri.

Og ein dag var eg full i to dagar! ;-)

Men det er klart at det jo kan være fullt av potensielle alkiser her. Men vi står han nok av. :o)

(Skal si fra når tørsten melder seg en mandag morgen - og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Spesielt amber.)

I alle dager! Det er da vel helt vanlig å ta seg en fest i ny og ne?

Og et glass rødvin eller to i helgene er nesten obligatorisk her i heimen uten at vi har utviklet så voldsomme symptomer på alkoholisme.

Spritgele har jeg også inntatt opptil flere ganger.

Jeg kan fortelle deg enda skumlere ting om tidligere drikkevaner, men så lenge jeg ikke har blitt alkis nå, så blir jeg det nok aldri.

Og ein dag var eg full i to dagar! ;-)

Men det er klart at det jo kan være fullt av potensielle alkiser her. Men vi står han nok av. :o)

(Skal si fra når tørsten melder seg en mandag morgen - og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Spesielt amber.)

Skal gjøre det. Og jeg har ikke engang vært full i to dager engang.

Så jeg tror ikke jeg er så veldig ute å kjøre.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...