Gå til innhold

Teit krangel..Hvem tar "feil"?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Altså,nå får jeg mye kjeft her..Men mener meg å ha mitt noe sinnsykt på det tørre.

Saken er denne. Jeg skal lagre noen esker for en noen (eksambo) fordi han trenger et sted å ha de og ikke kan bo der han bodde, så ja, han kan både ha seg selv og eskene hos meg avtalt tid, mot splitt av husleie o.l. Jeg føler meg ganske kul for å være OK med dette(Han har nemlig vært vanskelig å bo med og jeg hadde mine grunner for å be ham flytte i første omgang), men selvfølgelig fordeler for meg også grunnet økonomi etc..

MEN. Jeg satte foten ned i henhold til når disse eskene skulle flyttes til meg, jeg ville vaske først, og jeg ville ha unnagjort et besøk hos meg først uten at kassene sto og hadde seg på stua. Han flyttet de inn fordet! Og jeg ble jævlig sur mente dårlig start og blablabla..Hvorpå han sier at dette er kompisen han bodde hos sin skyld, da han peste så helvetes på ham med å få ut tingene hans ut, de MÅTTE den dagen osv.

Javel, detyte synes jeg var kongedårlig av kompisen vår og tilbyr meg å ringe og ordne opp. Det får jeg ikke "lov" til. Krise. Neivel.

Selvsagt hører jeg ikke på hva jeg får "lov" til i sånne saker (helvete heller!) og tar det opp neste gang jeg møter kompis. Hvorpå K (ekssambo) blir RASENDE og tauer meg ut etter nakken (!!) Pinlig!

Kompisen vår påstår i ettertid at det faktisk ikke var noe stress og at sakene godt kunne stått der enda, om så var. K sier at han juger, og at jeg juger om hva han sa, og at jeg er illojal og foræderisk som tok dette opp med kompisen i det hele tatt..Men hva F? Jeg så ikke at jeg hadde noe valg?!

Og sier han, forresten som BÅDE plasserer ting hos meg den dagen jeg sier han ikke kan, foretar nakketauing og som lager påfølgende helvete og sirkus for meg hele natta etter. Han går rundt og er sur på meg! Og nå snakker dessuten ikke de to sammen, og begge påstår at den andre juger (gjennom meg, ikke annsikt til annsikt)

Jeg har foreslått megling over øl på søndag, men det nektes på.

Hva skal jeg egentlig gjøre med dette da? Det var jo i utgangspunktet en bagatell, men skal ikke jeg få ta opp noe med venner fordi K sier jeg ikke får "lov"? Og hvordan i helvete ble det min skyld?!

Det er eksambo som driter seg ut nå, ikke sant?

Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214837-teit-krangelhvem-tar-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det høres ut som om det beste hadde vært at exsambo fortsatte å være ex i stedet for midlertidig sambo, selv om du tjener på det økonomisk.

Sånn som du fremstiller saken, så mener jeg at du har rett, du må kunne bestemme når eskene skulle inn hos deg.

Håper ikke han må bo der lenge, det virker som om dere har det rimelig anstreng alt.

Annonse

laguna1365380434

Han ble vel så ferska som han kunne bli der :-)

Sånn normalt så liker jeg ikke at folk skal 'snakke for meg' men jeg synes ikke det du gjorde kom inn under det.

Den som er dust er jo eksen som stiller både deg og kompisen i et dårlig lys.

Ja, det tenker jeg også..Men så kan jeg bare ikke fatte og begripe hvorfor han helt frivillig skulle sette seg i både min og kompisens skuddlinje her..Det er noe som skurrer!

Jeg kan ikke begripe hvorfor de ikke kan skvære opp heller, faen og!

Jeg prøver hvertfall bare å være grei her jeg da, men goodwillen blir noe slitt her altså.

:-)

Han ble vel så ferska som han kunne bli der :-)

Sånn normalt så liker jeg ikke at folk skal 'snakke for meg' men jeg synes ikke det du gjorde kom inn under det.

Den som er dust er jo eksen som stiller både deg og kompisen i et dårlig lys.

Enig med deg. Normalt skal man ikke snakke for andre, men i dette tilfellet var jo hun også direkte berørt av det.

"............................................."

Helt klart han som driter seg ut. Selv om jeg ikke har hørt hans side av saken. Jeg hadde ikke regnet med å få bo hos exen min, hvis jeg hadde det, hadde jeg vært svært ydmyk, tror jeg.

Nakkegrep: lukter ille. Det grenser til eller er vold. Ikke bra. Håper dette løser seg fort uten mer bråk. Krysser fingrene for deg, laguna.

ShitDiddelyDo

Eksen din driter seg ut, og du er litt for snill.

Sikker på at han ikke savner deg grusomt og forsøker å få innpass igjen? Både han og tinga hans. Vel, mine varselklokker hadde begynt å kime. Spesielt siden han så hardnakket forsøker å nekte for at det var han som stresset det med tinga hans, og ikke kompisen.

Kompisen vet naturligvis at det hele er et utspekulert forsøk på å dra deg i havn igjen, og derfor føler din eks at det er illojalt av ham å sørge for at han blir tatt i en løgn.

Faen, jeg burde hatt et Ricky Lake-show!

Og du og dine venner skulle blitt showets første gjester. :)

Annonse

Eksen din driter seg ut, og du er litt for snill.

Sikker på at han ikke savner deg grusomt og forsøker å få innpass igjen? Både han og tinga hans. Vel, mine varselklokker hadde begynt å kime. Spesielt siden han så hardnakket forsøker å nekte for at det var han som stresset det med tinga hans, og ikke kompisen.

Kompisen vet naturligvis at det hele er et utspekulert forsøk på å dra deg i havn igjen, og derfor føler din eks at det er illojalt av ham å sørge for at han blir tatt i en løgn.

Faen, jeg burde hatt et Ricky Lake-show!

Og du og dine venner skulle blitt showets første gjester. :)

Si fra når det sendes, så jeg får poppet popcorn. ;o)

Ja, det tenker jeg også..Men så kan jeg bare ikke fatte og begripe hvorfor han helt frivillig skulle sette seg i både min og kompisens skuddlinje her..Det er noe som skurrer!

Jeg kan ikke begripe hvorfor de ikke kan skvære opp heller, faen og!

Jeg prøver hvertfall bare å være grei her jeg da, men goodwillen blir noe slitt her altså.

:-)

Kanskje DU får lov å bo hos eksen kompis så lenge? HEHE

Det er snart flere år siden vi fastslo at eksen din ikke er helt navla, så den saken er da klar.

At du helt klart ikke greier å løsrive deg fra drittsekken er også et problem. Ikke lagring, ikke omgang, ikke småsnakk, ikke overnatting. Sånt må du snart skjønne.

Ellers trodde jeg du var på tur med honey waffle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...