Gå til innhold

Teit krangel..Hvem tar "feil"?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du er alt for dumsnill Laguna! Har ikke den eksen din vært drittsekk nok om du ikke skal dra ham i hus igjen!?

Jo men..Jeg tenkte jeg skulle være hyggelig, han er her dødsofte uansett, og dessuten er jeg knesigen økonomisk..Men jeg har pokker meg litt kalde føtter nå, om man skal rett på med sirkus og urimeligheter..Huff.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Mener bestemt at ekssambo har et forklaringsproblem, ja. Men sett nå ikke deg selv i en vanskelig posisjon på nytt med å la han bo hos deg. Han høres ikke bare god ut.

Nei, men han har kjørt full skjerpings i flere måneder, og jeg har synes han har vært supert selskap..Jeg blir bare noe betenkt hvis vi skal ha full scene med tull og slitsomme krangler med engang han får en fot innenfor huset her "offisiellt" Det er mulig jeg kommer til å angre litt på det her..:-o

Håper han GIR seg!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det høres ut som om det beste hadde vært at exsambo fortsatte å være ex i stedet for midlertidig sambo, selv om du tjener på det økonomisk.

Sånn som du fremstiller saken, så mener jeg at du har rett, du må kunne bestemme når eskene skulle inn hos deg.

Håper ikke han må bo der lenge, det virker som om dere har det rimelig anstreng alt.

Det var uansett bare til sommeren..Men jeg orker ikke å ha han her til sommeren om han skal være tulling heller, da blir jeg SLITEN! :-I

Han har vært helt super i hele vinter og vi har kommet så godt overens, jeg synes det er helt betenkelig at det bare MÅ bli scener og dritt når jeg faktisk prøver å gå ei ekstra mil her, og gi ham nøkkel og residens for en periode..Pokker!

Skrevet

Kanskje det..hehe:-) Men faen til dusteopplegg..Jeg har litt kalde føtter for hele greia, hvis ting skal være på den måten.

Han syns du og ditt er litt hans eiendeler enda . . . .du lager ikke nok grenser rundt deg og ditt liv, Laguna. Det har du LOV til altså!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg holder en knapp på deg. At du ikke tar feil, altså :-)

"............................................"

Flott! Takk! Jeg holder også en knapp på at jeg har rett! ;-)

Skrevet

Kanskje det..hehe:-) Men faen til dusteopplegg..Jeg har litt kalde føtter for hele greia, hvis ting skal være på den måten.

I flere år etter jeg ble skilt så måtte jeg overfor exen "forklare" alt jeg gjorde om jeg traff på han - enda han ikke spurte. "buksa jeg har på meg fikk jeg billig" og denslags . utrolig teit!!! som om han hadde noe med det!

Det er bare sånn med enkelte mennesker - de har en slags overmakt over en - man "får ikke lov" å være voksen og selvstendig - litt mystisk.....

...eller no' sånt....

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Helt klart han som driter seg ut. Selv om jeg ikke har hørt hans side av saken. Jeg hadde ikke regnet med å få bo hos exen min, hvis jeg hadde det, hadde jeg vært svært ydmyk, tror jeg.

Nakkegrep: lukter ille. Det grenser til eller er vold. Ikke bra. Håper dette løser seg fort uten mer bråk. Krysser fingrene for deg, laguna.

Takk! :-) Nå er han vanligvis ikke så dust, han har faktisk vært helt super i det siste, det er grunnen til at jeg blir så skuffa. Jeg synes også det er LANGT over streken å drive å dra folk ut etter nakken, han må jo skjønne at jeg ikke blir helt i godlune mot ham av sånt! Grrr!:-I

Men innemellom forsvinner han liksom bare opp på pipa eller noe, også sitter jeg igjen med en eller annen alien som midlertidig har tatt bolig i kroppen hans..;-) Men jeg har sagt veldig skarpt i fra at sånt skal jeg sannelig ha meg frabedt!

laguna1365380434
Skrevet

Eksen din driter seg ut, og du er litt for snill.

Sikker på at han ikke savner deg grusomt og forsøker å få innpass igjen? Både han og tinga hans. Vel, mine varselklokker hadde begynt å kime. Spesielt siden han så hardnakket forsøker å nekte for at det var han som stresset det med tinga hans, og ikke kompisen.

Kompisen vet naturligvis at det hele er et utspekulert forsøk på å dra deg i havn igjen, og derfor føler din eks at det er illojalt av ham å sørge for at han blir tatt i en løgn.

Faen, jeg burde hatt et Ricky Lake-show!

Og du og dine venner skulle blitt showets første gjester. :)

*lol* Hehehe..Er vi så gærne altså? ;-) Mulig jeg skravler bare LITT for mye om absurde krangler og diverse intriger her inne..

Mine varselklokker kimer også nå da, det var mulig jeg var litt dust som gikk mred på dette da..Men i utgangspunktet skulle det jo være helt OK, vi har vært godvenner lenge, han er her støtt, jeg trenger penger og han trenger et sted å sove.. Dessuten hadde jeg en LANG snakk om hvordan ting da skal være og IKKE være..Men jeg angrer jo litt når han er helt dust helt øyeblikkelig da. Faen heller.

Jeg blir SLITEN av ham, når han må være så komplisert i hue..Kan han ikke bare være grei!? usj.

laguna1365380434
Skrevet

I flere år etter jeg ble skilt så måtte jeg overfor exen "forklare" alt jeg gjorde om jeg traff på han - enda han ikke spurte. "buksa jeg har på meg fikk jeg billig" og denslags . utrolig teit!!! som om han hadde noe med det!

Det er bare sånn med enkelte mennesker - de har en slags overmakt over en - man "får ikke lov" å være voksen og selvstendig - litt mystisk.....

...eller no' sånt....

Ja..Jeg vet hva du mener..Denne her vibber meg også til dårlig sammvittighet hvis jeg gjør sånn og slik, selvom han ikke direkte sier at jeg skal eller ikke skal noe sånn direkte. Selvom han gjorde det også akkurat nå i dette tilfellet da. ;-)

laguna1365380434
Skrevet

hvorfor lar du han bo hos deg??! Få han ut!

Fordi han er en hyggelig fyr, når han ikke er dust, og at jeg ikke visste at han planla å lage sirkus. Vi har hatt sånn en god tone og alt har vært bra! Og, jeg trenger pengene veldig, og det veide på vektskåla det også.

Men jeg må innrømme at jeg har litt betenkeligheter når jeg ser hvordan det ble og det med en eneste gang! :-I

laguna1365380434
Skrevet

Snakk om lage seg problemer da! Du er nok altfor snill! Skjønner jo at pengene sikkert kommer godt med, men penger er jo ikke alt da.

Jeg hadde ikke giddet....

Nei men det var jo ikke bare derfor, selv om det selvsagt la på på vektskåla, jeg har pengeproblemer oppover nakken..Men det var nok kanskje litt dumt. Jeg tenkte kort periode, praktisk for begge hvis man ser stort på det etc..

Jeg lurer litt påom jeg var så lur. hm.:-I

laguna1365380434
Skrevet

Men hallo...??

Er du sikker på at det er en god ide at din eks bor hos deg? Penger eller ikke penger...

Nei, det er jeg ikke sikker på;-) Jeg håpet det gikk fint, men har nå bange anelser om at jeg har vært dum og lite fremsynt.

laguna1365380434
Skrevet

DU driter deg ut ved å la han bo hos deg igjen,

synes

Hm. Jo, jeg ser det poenget..;-)Jeg synes det var både praktisk og koselig, sånn i prinsippet. Jeg burde jo huske at praksis er noe litt annet.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det er snart flere år siden vi fastslo at eksen din ikke er helt navla, så den saken er da klar.

At du helt klart ikke greier å løsrive deg fra drittsekken er også et problem. Ikke lagring, ikke omgang, ikke småsnakk, ikke overnatting. Sånt må du snart skjønne.

Ellers trodde jeg du var på tur med honey waffle?

Ikke noe tur, bare kald Oslo og kjip januarproblematikk over hele linja..Usj. Det blir muligens tur senere, men faen vet,jeg synes han bare jobber og utsetter hele greia, så da gidder ikke jeg å mase hvertfall, pokker heller;-P

Og joda, dere gjorde det..;-) Vi har bare vært så gode venner, og hatt sånn fin omgangstone og hatt det gøy og alt det der..Så jeg tenkte at joda, hvorfor ikke, vrangere får jeg vel ikke være..Men det var mulig det var litt teit, jeg ser det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol* Hehehe..Er vi så gærne altså? ;-) Mulig jeg skravler bare LITT for mye om absurde krangler og diverse intriger her inne..

Mine varselklokker kimer også nå da, det var mulig jeg var litt dust som gikk mred på dette da..Men i utgangspunktet skulle det jo være helt OK, vi har vært godvenner lenge, han er her støtt, jeg trenger penger og han trenger et sted å sove.. Dessuten hadde jeg en LANG snakk om hvordan ting da skal være og IKKE være..Men jeg angrer jo litt når han er helt dust helt øyeblikkelig da. Faen heller.

Jeg blir SLITEN av ham, når han må være så komplisert i hue..Kan han ikke bare være grei!? usj.

Jo, spør du meg så burde alle bare være snille og greie mot hverandre. :)

Men du ordner vel tinga best mulig, tenker jeg. Du har jo litt trening med fyren, kjenner ham godt, og det er jo mulig han blir from som et lam hvis du setter hardt mot hardt og truer med at han må finne seg et annet sted hvis han ikke oppfører seg som folk.

Good luck! :)

Skrevet

Ja, det er i hvertfall ikke vanskelig å forstå hvorfor han fikk status som ex-samboer... Hva med å hive ham ut en gang til..? Han later til å ha blitt husvarm altfor fort!

Gjest Persille
Skrevet

K tar feil - du har rett.

Plan; Si til K - nå får du faen meg ta deg sammen din idiot. Jeg er GREI som lar deg ha greiene dine her, jeg er IKKE forpliktet til det, og om du ikke fra og med NÅ!! endrer tone og oppførsel, så er denne avtalen OFF! Jeg har ikke noe problem med å sette eskene dine på fortauet - jeg har gjort det før, og gjør det gjerne igjen, så hva blir det til?!

Og så må han ordne opp med kompis, og være på tynn is uten mulighet til å trå feil i lang tid fremover.

Du skylder da ikke ham noe?

Nå vender jeg tilbake til "laguna er alt for snill og havner stadig i forskjellige etiske dilemmaer fordi hun skal gjøre alle til lags". Proved my point :)

Gjest Persille
Skrevet

Åh! Jeg glemte det med nakkegrepet - UTILGIVELIG.

Det MÅ du tyne ham for, sånt gjør man bare ikke under noen omstendigheter....

Skrevet

Nei men det var jo ikke bare derfor, selv om det selvsagt la på på vektskåla, jeg har pengeproblemer oppover nakken..Men det var nok kanskje litt dumt. Jeg tenkte kort periode, praktisk for begge hvis man ser stort på det etc..

Jeg lurer litt påom jeg var så lur. hm.:-I

Ikke alltid man er så lur i sånne situasjoner, det dumme er at det innser man aldri før det er for sent.

Jaja, du får ha lykke til uansett, både med økonomien og eks'en.

Skrevet

Men for faen, laguna - drit i hele opplegget, dah!! Pælm hele fyren på hue og ræva ut igjen hvis det er sånn det skal være! Har du glemt hvor vanskelig det var for han å komme og hente sakene sine sist? De eskene hans kommer til å bli stående der til våren'12! Sann mine ord!

Hvis ikke du selger innholdet på finn.no først... *knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...