Gå til innhold

Teit krangel..Hvem tar "feil"?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

I utgangspunktet tar du feil fordi du er for snill.

Å la en ex-sambo som ikke kan ta vare på seg selv, og som ikke kan tenke rasjonelt, flytte inn er risikosport som du ikke burde latt deg inn på. Det er ikke ditt ansvar at han ikke har en plass å bo eller ha tingene sine.

Hvis jeg i utgangspunktet hadde vært idiotisk nok til å slippe ham inn i første omgang, ville jeg etter en sånn krangel sørget for å pælme ham ut fortere enn svint.

Tenk å la seg utnytte sånn, og på toppen ta imot kjeft for det. Du burde ta et bli-sintere-og-mer-kravstor-kurs.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Fordi han er en hyggelig fyr, når han ikke er dust, og at jeg ikke visste at han planla å lage sirkus. Vi har hatt sånn en god tone og alt har vært bra! Og, jeg trenger pengene veldig, og det veide på vektskåla det også.

Men jeg må innrømme at jeg har litt betenkeligheter når jeg ser hvordan det ble og det med en eneste gang! :-I

det er jo det som er så skremmende. Han begynner slik allerede så tidlig. Hadde noen tatt meg i nakken slik enda jeg hadde vært så snill å latt han bo hos meg skulle han ha fått bein å løpe på. Det kan jeg love deg. Min samboer hadde ALDRI i verden turt å gjør noe sånt. Jeg må innrømme at hele den situasjonen virker helt absurb. Man gjør da ikke sånt. Tar noen i nakken (og i tillegg foran folk) som om man var en hund eller noe.

Skrevet

Det du skal gjøre er å gå tilbake på avtalen om at han skal bo hos deg. Det var en sinnnsykt dårlig ide i utgangspunktet, og siden dere allerede har krangla slik "han holdt det gående hele natten", dere ble uvenner med kameraten osv. så bare beklag så mye og si at du har innsett at det aldri kommer til å gå bra. Ikke bare på grunn av disse eskene, men det vil bli hundre sånne saker hver dag. Dere kommer til å krangle om hver minste lille filleting.

Hvis du virkelig trenger pengene, finn en venninne eller annen grei jente som kan dele husleia med deg.

Det her vil aldri fungere. I hjemmet sitt skal man ha det hyggelig. En eks er en eks og blir aldri en slik bestevenn man kan bo sammen med, det krever avstand, respekt og høflighet, det har ikke dere.

Han høres urimelig ut mht de eskene og reaksjonen på at du ble sur (og mye annet), du er teit som kunne imbille deg at dette skulle gå bra. Hiv han ut igjen, dere får det aldri fint isammen som samboere.

mil1365380270
Skrevet

Du sier han har vært så grei?! Men han klarte det jo ikke så lenge, nå vet du hvor dypt det stikker ;-)

Virker som han vil inn i varmen igjen, hvorfor ellers så travelt med å komme seg ut fra kompis?

Forstår virkelig ikke hvordan du kunne finne på så si at han kan bo der til sommeren....det er leeeenge med rot det. Dessuten vet du jo hvor kjapp han er, eskene må du vel kaste ut når du begynner med julestria ;-)

Kanskje han har fått nyss om din nye venn, det er derfor det ble så viktig å presse seg inn hos deg?

Hvordan går den saken forresten?

Skrevet

Å nei, du har ikke sluppet inn den latsabben igjen!?! Laguna, laguna, når skal du lære?

Tabbe.

Tabbe.

Stooooor tabbe.

Skrevet

Exsambo er sur på deg fordi du busta løgnen hans. Han er flau overfor kompis. Men synd for ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...