Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca 2 måneder siden fant jeg meg ny kjæreste. Ved samleie har vi ikke benyttet kondom. Nå har jeg etterhvert fått noen symptomer, som også har blitt flere, som viser at det kanskje er noe galt fatt.

Etter ca 2 uker merket jeg av og til at det meldte seg små stikkende smerter nederst i maven, på sidene mot hoftebenet. Penis ble tilsynelatende noe hoven en stund etter at vi ble sammens. Men dette tenkte jeg skyldtes forhøyet seksuell aktivitet, da jeg ikke hadde vært seksuell aktiv på noen måneder. Jeg syntes også å merke en svak svie ved vannlating, men dette bare av og til. Nå kjenner jeg også svie ved utløsning. Og nå har jeg også registrert at det er blodflekker sammens med sæden. Jeg synes også å kjenne en svak kløe i urinrøret, og nå kitler det også litt ved vannlating. Jeg har ingen smerter i testiklene. Men kjenner kanskje irritasjon i området nederst midt i magen. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21490-blod-ved-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...