edsve Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg skjønner at det er viktig å bruke body eller magebelte etter en mageplastikk operasjon. Hvorfor?? Er det for at såret skal gro lettere? Eller er det for at magemusklene er slappe og at ryggen trenger støtte?? Er det noe man kan bestille på vanlige apotek eller anbefales det å kjøpe på spesielle butikker?? Har man bodyen på hele døgnet?? Eller må man ta den av når man er på do?? Mange spørsmål, håper noen har svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisseb Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei du! For å si det enkelt, det er for å holde på plass alt som blir flyttet på! Jeg ble fettsugd også i forbindelse med min mageplastikk å da er det viktig å bruke den for å holde det på plass til kroppen har grodd både innvendig å utvendig. Jeg fikk min body på klinikken å den er sånn at den går fra kneet og opp til under brystene å har seler. Det er hull i den som gjør at en tisser å mer til med drakten på. Den venner en seg kjappt til, så det er ikke noe særlig ubehag med å ha den i så mange uker, den gir faktisk litt hold in effekt.. Er du operert eller skal du opereres? Bare spør om det er noe du lurer på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1580401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edsve Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 lisseb skrev (På 22.1.2006 den 11.40): Hei du! For å si det enkelt, det er for å holde på plass alt som blir flyttet på! Jeg ble fettsugd også i forbindelse med min mageplastikk å da er det viktig å bruke den for å holde det på plass til kroppen har grodd både innvendig å utvendig. Jeg fikk min body på klinikken å den er sånn at den går fra kneet og opp til under brystene å har seler. Det er hull i den som gjør at en tisser å mer til med drakten på. Den venner en seg kjappt til, så det er ikke noe særlig ubehag med å ha den i så mange uker, den gir faktisk litt hold in effekt.. Er du operert eller skal du opereres? Bare spør om det er noe du lurer på! Hei takk for at du svarte meg!! Jeg skal inn i februar å opereres og er begynt å grue meg til operasjonen. Jeg har gått ned ganske mye i vekt, og etter tre svangerskap er det en del som skal bort, men lurer på om jeg burde utsette operasjonen, og ta av meg enda mere.... Jeg får dekt operasjonen, og legen sa at det var fint om jeg fortsatte å gå ned i vekt, men etter jula er det kommet et par kilo ekstra... Vet ikke om de fettsuger meg, eller om det bare er fjerning av magen. Fint ¨å høre litt om body. Der jeg skal opereres setter de på et magebelte som jeg må betale 300 kr for, kanskje bedre om jeg får kjøpt meg en body å bruke istedet??? Hvilket merke er det på din body?? Burde jo undersøke om det er mulig å få tak i noe sånt i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1581308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisseb Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 edsve skrev (På 22.1.2006 den 21.51): Hei takk for at du svarte meg!! Jeg skal inn i februar å opereres og er begynt å grue meg til operasjonen. Jeg har gått ned ganske mye i vekt, og etter tre svangerskap er det en del som skal bort, men lurer på om jeg burde utsette operasjonen, og ta av meg enda mere.... Jeg får dekt operasjonen, og legen sa at det var fint om jeg fortsatte å gå ned i vekt, men etter jula er det kommet et par kilo ekstra... Vet ikke om de fettsuger meg, eller om det bare er fjerning av magen. Fint ¨å høre litt om body. Der jeg skal opereres setter de på et magebelte som jeg må betale 300 kr for, kanskje bedre om jeg får kjøpt meg en body å bruke istedet??? Hvilket merke er det på din body?? Burde jo undersøke om det er mulig å få tak i noe sånt i nærheten. Hei igjen, På lappen på min body står det Fröya, made in norway.. Finner ikke noe på nettet, men du kan alltids høre med colloseumklinikken hvor de kan skaffes. Det var hos de jeg fikk skaffet den. Tror ikke du skal tenke på å utsette den, gå heller inn for litt skjerpings de ukene du har igjen. Om du utsetter den så utsetter du kanskje bare vektreduksjonen også.. å da baller det på seg.. Det er INGENTING å grue seg for, det er litt smerter første dagen, men du får smertestillende så det er ingen problem. Etterpå blir du stiv å støl naturligvis, men det er så utrolig verd det! Livet mitt ble helt forandret etterpå, jeg har la på meg litt i perioden etter jeg var operert å ikke fikk trent, men det spiller ingen rolle, for jeg har ganske så FLAT mage! Bare spør om det skulle være noe mer ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1581470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edsve Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 lisseb skrev (På 22.1.2006 den 23.33): Hei igjen, På lappen på min body står det Fröya, made in norway.. Finner ikke noe på nettet, men du kan alltids høre med colloseumklinikken hvor de kan skaffes. Det var hos de jeg fikk skaffet den. Tror ikke du skal tenke på å utsette den, gå heller inn for litt skjerpings de ukene du har igjen. Om du utsetter den så utsetter du kanskje bare vektreduksjonen også.. å da baller det på seg.. Det er INGENTING å grue seg for, det er litt smerter første dagen, men du får smertestillende så det er ingen problem. Etterpå blir du stiv å støl naturligvis, men det er så utrolig verd det! Livet mitt ble helt forandret etterpå, jeg har la på meg litt i perioden etter jeg var operert å ikke fikk trent, men det spiller ingen rolle, for jeg har ganske så FLAT mage! Bare spør om det skulle være noe mer ! Hei igjen. Jeg skal sjekke litt ut om det er muligheter å få tak i en slik body. Var det i Oslo du ble operert?? Uansett var det fint at du fant navnet på den - tusen takk!! Har veldig lyst å opereres nå, og skal skjerpe meg!! Er det lenge siden du ble operert?? Fikk du dekt opr av det offentlige? Mange spørsmål fra meg nå, svar meg gjerne hvis du har lyst.. Koselig å høre om dine erfaringer!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1584753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisseb Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 edsve skrev (På 24.1.2006 den 21.29): Hei igjen. Jeg skal sjekke litt ut om det er muligheter å få tak i en slik body. Var det i Oslo du ble operert?? Uansett var det fint at du fant navnet på den - tusen takk!! Har veldig lyst å opereres nå, og skal skjerpe meg!! Er det lenge siden du ble operert?? Fikk du dekt opr av det offentlige? Mange spørsmål fra meg nå, svar meg gjerne hvis du har lyst.. Koselig å høre om dine erfaringer!! Hei igjen Jeg ble operert i Oslo ja, å min erfaring fra den klinikken er helt super. De anbefales virkelig! Jeg ble operert i sommer, så nå er det 6 mnd siden, oj, tiden går raskt!! Kunne fått mitt dekt av det offentlige hvis jeg gikk ned ytterligere 10-12 kg, men jeg hadde etter et svangerskap å langvarig overvekt landet på min trivselsvekt. Jeg bærer heldigvis vekten min fint, å de fleste blir forundret hvis de får høre hva jeg faktisk veier. Det viser bare hvor forskjellig vi er å at vekt til tider kun er et tall.. Jeg fikk fettsugd ca 2 kg å de skjærte bort vel 1 kg, fiksa ny navle å et nytt liv for meg! Det ER SÅ GODT! Det er rart nå som jeg har vent meg til det, husker nesten ikke hvor jævlig det var med den magen lengre! Alt som er glemt er godt.. Bare spør om det er mer du lurer på ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1586703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edsve Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 lisseb skrev (På 25.1.2006 den 22.52): Hei igjen Jeg ble operert i Oslo ja, å min erfaring fra den klinikken er helt super. De anbefales virkelig! Jeg ble operert i sommer, så nå er det 6 mnd siden, oj, tiden går raskt!! Kunne fått mitt dekt av det offentlige hvis jeg gikk ned ytterligere 10-12 kg, men jeg hadde etter et svangerskap å langvarig overvekt landet på min trivselsvekt. Jeg bærer heldigvis vekten min fint, å de fleste blir forundret hvis de får høre hva jeg faktisk veier. Det viser bare hvor forskjellig vi er å at vekt til tider kun er et tall.. Jeg fikk fettsugd ca 2 kg å de skjærte bort vel 1 kg, fiksa ny navle å et nytt liv for meg! Det ER SÅ GODT! Det er rart nå som jeg har vent meg til det, husker nesten ikke hvor jævlig det var med den magen lengre! Alt som er glemt er godt.. Bare spør om det er mer du lurer på ! Hei igjen, skikkelig koselig at du holder tråden!!! Jer er 168 cm og 83 kg,Har vært litt usikker på om jeg er for tung, og at resultatet ikke blir bra ettersom jeg nok enda er noe overvektig.... Kunne vært koselig å sendt mail, utnom dette forumet, har du lyst til det eller?? Det var jo synd at du ikke fikk dekt operasjonen, men det er jo supert at du ble fornøyd med resultatet. Koselig å skrive med deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1587025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisseb Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 edsve skrev (På 26.1.2006 den 10.18): Hei igjen, skikkelig koselig at du holder tråden!!! Jer er 168 cm og 83 kg,Har vært litt usikker på om jeg er for tung, og at resultatet ikke blir bra ettersom jeg nok enda er noe overvektig.... Kunne vært koselig å sendt mail, utnom dette forumet, har du lyst til det eller?? Det var jo synd at du ikke fikk dekt operasjonen, men det er jo supert at du ble fornøyd med resultatet. Koselig å skrive med deg:-) Hei du.. Jeg er 165 høy og var ca 85 kg da jeg ble operert. Legen sa at resultatet kunne bli enda bedre om jeg gikk ned litt til, men at han så dette var trivselsvekten min å at jeg bærer vekten fint å kler og være sånn. I mnd etter operasjonen var jeg så mye i ro at jeg la på meg 5 kg, men det er jo sånn som kan skje når en er litt vel mye snopsjuk.. Var inne å fiksa på eselører ol. nå før jul, så nå er jeg fiks ferdig! Kan godt sende mail, men er ikke så gira på å legge ut mail adressen min her.. Hvor bor du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1593503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edsve Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 lisseb skrev (På 30.1.2006 den 15.55): Hei du.. Jeg er 165 høy og var ca 85 kg da jeg ble operert. Legen sa at resultatet kunne bli enda bedre om jeg gikk ned litt til, men at han så dette var trivselsvekten min å at jeg bærer vekten fint å kler og være sånn. I mnd etter operasjonen var jeg så mye i ro at jeg la på meg 5 kg, men det er jo sånn som kan skje når en er litt vel mye snopsjuk.. Var inne å fiksa på eselører ol. nå før jul, så nå er jeg fiks ferdig! Kan godt sende mail, men er ikke så gira på å legge ut mail adressen min her.. Hvor bor du? Hei igjen! Koselig å høre fra deg. Jeg hadde tenkt å lage meg en e mail adresse som ble borte etter en gangs bruk fra gjerrigknarken.com med spam gourmet. spam mail. Skjønte ikke meg på det da jeg prøvde, kanskje du er flinkere på data enn meg og klarer det?? Jeg bor i østfold. Det må jo ha vært kostbart å betale operasjonene selv?? Det hadde jo vært koslig å fått mere kontakt, men jeg er enig i at vi ikke bør legge ut noen e mail adresse her. Hadde du gått ned i vekt før operasjonen?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1593581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisseb Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 edsve skrev (På 30.1.2006 den 16.50): Hei igjen! Koselig å høre fra deg. Jeg hadde tenkt å lage meg en e mail adresse som ble borte etter en gangs bruk fra gjerrigknarken.com med spam gourmet. spam mail. Skjønte ikke meg på det da jeg prøvde, kanskje du er flinkere på data enn meg og klarer det?? Jeg bor i østfold. Det må jo ha vært kostbart å betale operasjonene selv?? Det hadde jo vært koslig å fått mere kontakt, men jeg er enig i at vi ikke bør legge ut noen e mail adresse her. Hadde du gått ned i vekt før operasjonen?? Hei igjen, Jeg betalte ca 34000 kroner for min operasjon. Så om du får den dekket, så er det gode penger spart.. Før operasjonen så var det et svangerskap å et vekttap på ca 20-25 kg som satte sitt preg på magen.. Skal se om jeg får ordnet meg en mail adresse en dag når jeg har litt tid til overs! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1594252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edsve Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 lisseb skrev (På 30.1.2006 den 22.08): Hei igjen, Jeg betalte ca 34000 kroner for min operasjon. Så om du får den dekket, så er det gode penger spart.. Før operasjonen så var det et svangerskap å et vekttap på ca 20-25 kg som satte sitt preg på magen.. Skal se om jeg får ordnet meg en mail adresse en dag når jeg har litt tid til overs! Ja jeg er nok heldig som slipper å betale.Det var jo synd at du ikke fikk opr dekt, men kjempe bra at resultatet ble bra og at du er fornøyd. Jeg gleder meg!! Hvor bor i landet bor du forresten? Fint at du vil se litt nærmere på e mail adresse. Vi snakkes nok!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1596141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei Fikk beskjed om at det var for bla å holde mye av hevelsen ned...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214921-hvorfor-bruke-body-etter-mageplastikk/#findComment-1598520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.