Gå til innhold

vondt i halsen i dag, hva kan jeg gjøre for at det ikke skal bli verre?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Eller må det gå sin gang?

alle infeksjoner slår meg helt ut,så jeg lurer på om det finnes noen preparater jeg kan ta som kan hindre at jeg får meg en skikkelig "kule" nå. Passer dårlig, som ellers å bli sjuk nå

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BioResistens fra helsekosten.

Grønne tabletter, smaker grass, men tar man 5-6 stk skremmer man bort forkjølelsen.

Sånne tok jeg en periode for lenge siden! Husket det plutselig nå, men om de hjalp husker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å drikke bøttevis med nypete søtet med honning, holde føttene varme, bruk skjerf og spis gjerne c-vitaminer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å drikke bøttevis med nypete søtet med honning, holde føttene varme, bruk skjerf og spis gjerne c-vitaminer.

tar daglig c-vitaminer, men er det skadelig å doble antallet? spiser ellers ikke citrusfrukter da jeg ikke tåler det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en ny type sugetabletter på helsekosten som jeg har prøvd med hell.

De skal tas mot sår hals og evt. hoste når man kjenner det komme. Men så var det navnet.

Coldyzin? Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar daglig c-vitaminer, men er det skadelig å doble antallet? spiser ellers ikke citrusfrukter da jeg ikke tåler det

Helt ufarlig å ta store doser med C-vit i sykeperioder. Kroppen skiller ut det den ikke har bruk for i urinen!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved den minste antydning til vondt i halsen pleier jeg å spise 2 (!) pakker med råmelkstabletter. Det hjelper, har faktisk ikke hatt mer enn 1 halsbetennelse på snart 10 år; den ene gangen var jeg bortreist (hyttetur langt unna butikk). Før den tid var det normalt for meg med minst 2 halsbetennelser i året.

Men det er viktig å spise mye av det, 2 pakker "på styrten" er det som passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved den minste antydning til vondt i halsen pleier jeg å spise 2 (!) pakker med råmelkstabletter. Det hjelper, har faktisk ikke hatt mer enn 1 halsbetennelse på snart 10 år; den ene gangen var jeg bortreist (hyttetur langt unna butikk). Før den tid var det normalt for meg med minst 2 halsbetennelser i året.

Men det er viktig å spise mye av det, 2 pakker "på styrten" er det som passer for meg.

Jeg spiser også råmelkstbletter og drikker tranebærte (du får også ekstrakt på helsekosten). Har bare hatt halsbetennelse i 1970 og 1971...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser også råmelkstbletter og drikker tranebærte (du får også ekstrakt på helsekosten). Har bare hatt halsbetennelse i 1970 og 1971...

bare synd jeg ikke tåler melk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høye doser med C-vitamin hjelper meg.

Jeg bruker Bio-C-Vitamin med 750 mg C-vitamin pr. tablett.

Tar 2 til frokost, 2 til lunsj og 2 til kvelds første dagen. Så fortsetter jeg med 2 til frokost og 2 til kvelds til jeg merker jeg blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...