Gå til innhold

Krise! Får ikke hentet ut meds! og er tom!!

Anbefalte innlegg

Skulle hente meds hos hjemmesykepl. De hadde ikke fått ut på apoteket. Fordi det er en regning jeg ikke har betalt fra i fjor. Men den skal være dekket av frikortet! Har ikke sjans i havet til å betale selv. har to hundre kr som skal vare til 27.

Er bipolar. Og temmelig ustabil for tida. Har gjort masse i natt.Men for et par dager sida sov jeg ett døgn.

Mangler alt. Lamictal, litium, seroquel, largactil , effexor. og celebra.. men har noen ekstra der og kan bruke ibux.

Uten seroquel så.. sover jeg ikke, ting skjer på kvelden, uten effexor får jeg seponerings bivirkninger, uten lamictal blir jeg deppa, uten largactil får jeg ikke ro på meg på kvelden. Har akkurat begynt på litium. Og nå blir alt ødelagt.

De hadde ikke en j.. lur ting å si. Bare at de ikke visste hva de skulle gjøre. Er så fra meg nå. det er helg.

Jeg trenger meds for å i det hele tatt leve!!!!!!!!

jeg skal prøve å rekke sosialen. Men faen de er så vrange, og alt er jo selvsagt min feil.

Fortsetter under...

Jævlig kinkig situasjon. De har ikke noe akutt team der du bor da, som kan gi deg medisiner?

har fått litium. etter att og frem og kjefting og smelling med dører. og to sosial kontor to apotek. har lånt penger. sosialen kunne ikke garantere at jeg kunne få støtte.

men har nå meds til over helga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...