AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hva tenker dere om å snakke om dating i terapi? Er det innafor eller er det rart eller feil på noen måte? Jeg selv tenker: "Jeg skjønner at terapi er ingen dating tjeneste liksom men jeg har problemer med redsel for å være intim og nær andre og også redsel for avvisning osv så det hadde vært fint å kunne snakke med noen som kunne hjelpe meg overkomme disse hinderne slik at jeg kunne få meg kjæreste - som jeg for øvrig aldri har hatt fordi jeg ikke har turt og ikke klart overkomme hindringene på egenhånd. Er en behandler i psykiatrien rette stedet for denne problemstillingen eller må jeg søke hjelp annet sted evnt hvor? Anonymkode: 4a04b...8b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva tenker dere om å snakke om dating i terapi? Er det innafor eller er det rart eller feil på noen måte? Jeg selv tenker: "Jeg skjønner at terapi er ingen dating tjeneste liksom men jeg har problemer med redsel for å være intim og nær andre og også redsel for avvisning osv så det hadde vært fint å kunne snakke med noen som kunne hjelpe meg overkomme disse hinderne slik at jeg kunne få meg kjæreste - som jeg for øvrig aldri har hatt fordi jeg ikke har turt og ikke klart overkomme hindringene på egenhånd. Er en behandler i psykiatrien rette stedet for denne problemstillingen eller må jeg søke hjelp annet sted evnt hvor? Anonymkode: 4a04b...8b8 Dette kan du absolutt prate om! Anonymkode: 99dba...509 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om å snakke om dating i terapi? Er det innafor eller er det rart eller feil på noen måte? Jeg selv tenker: "Jeg skjønner at terapi er ingen dating tjeneste liksom men jeg har problemer med redsel for å være intim og nær andre og også redsel for avvisning osv så det hadde vært fint å kunne snakke med noen som kunne hjelpe meg overkomme disse hinderne slik at jeg kunne få meg kjæreste - som jeg for øvrig aldri har hatt fordi jeg ikke har turt og ikke klart overkomme hindringene på egenhånd. Er en behandler i psykiatrien rette stedet for denne problemstillingen eller må jeg søke hjelp annet sted evnt hvor? Anonymkode: 4a04b...8b8 Dette kunne vært hovedfokuset for et helt terapiforløp. 1 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tenker dere om å snakke om dating i terapi? Er det innafor eller er det rart eller feil på noen måte? Jeg selv tenker: "Jeg skjønner at terapi er ingen dating tjeneste liksom men jeg har problemer med redsel for å være intim og nær andre og også redsel for avvisning osv så det hadde vært fint å kunne snakke med noen som kunne hjelpe meg overkomme disse hinderne slik at jeg kunne få meg kjæreste - som jeg for øvrig aldri har hatt fordi jeg ikke har turt og ikke klart overkomme hindringene på egenhånd. Er en behandler i psykiatrien rette stedet for denne problemstillingen eller må jeg søke hjelp annet sted evnt hvor? Anonymkode: 4a04b...8b8 Høres ut som om du trenger å snakke om nære vennskap også, ikke kun dating? Kanskje relasjoner generelt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.