Gå til innhold

forrett , når hovedrett er ovnsbakt laks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mil1365380270

Carpaccio har for sterk smak for å passe til den hovedretten, mener jeg, men smak og behag :-)

Liker dere reker, er denne enkel:

Halv, skrelt, moden avocado legges på salatblad. Fylles med majones blandet med litt rømme, reker og litt dill.Kryst litt sitronsaft over. Nam-nam :-)

Det er heller ingen regl, men ofte passer det bedre med ikke fisk, og skalldyr- til en fiske hovedrett.

Jeg syntes også Carpaccio kan bli litt sterk i smaken for en ovnsbakt laks som er såpass "tam" i smaken. Jeg ville gått for en kremet Blomkålsuppe, eller en patè.

Carpaccio har for sterk smak for å passe til den hovedretten, mener jeg, men smak og behag :-)

Liker dere reker, er denne enkel:

Halv, skrelt, moden avocado legges på salatblad. Fylles med majones blandet med litt rømme, reker og litt dill.Kryst litt sitronsaft over. Nam-nam :-)

Det er heller ingen regl, men ofte passer det bedre med ikke fisk, og skalldyr- til en fiske hovedrett.

Jeg syntes også Carpaccio kan bli litt sterk i smaken for en ovnsbakt laks som er såpass "tam" i smaken. Jeg ville gått for en kremet Blomkålsuppe, eller en patè.

mil1365380270

Blir bare sulten av denne diskusjonen ;-) Patè er kjempegodt!

Dette er godt og enkelt:

Patè eller gåselever legges på rossosalat. Lag en liten saus av youghurt og tyttebærsaft, som dryppes over.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...