Gå til innhold

12.000 kr i strømregning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer det alltid, så jeg aner ikke hvor mye jeg har brukt før de kommer og truer med å slå meg i hodet hvis jeg ikke leser av måleren :-)

"......................................"

hehe....

sett mobilen på ringing da vel!! setter den på et klokkeslett jeg vet at jeg er hjemme, da er det jo ikkeno problem.

Fortsetter under...

Skrevet

hehe....

sett mobilen på ringing da vel!! setter den på et klokkeslett jeg vet at jeg er hjemme, da er det jo ikkeno problem.

Funker ikke. Ta tar jeg den, og tenker at jeg skal gjøre det når jeg er ferdig med det jeg holder på med og som jeg ikke kan slippe. Og så kommer jeg på det igjen tre dager etter fristen :-)

".............................................."

Skrevet

Det var dyr strøm, sjekk hvor mange KW du har brukt. Her hvor jeg bor er det sluttet med årsavregning. Vi leser av måleren mange ganger i året, så vi får større regninger om vinteren enn om sommeren. På mindred hytte/hybel-abonnement kan man fremdeles lese av en gang i året.

Skrevet

Hvis jeg hadde fått en så stor regning, ville jeg kanskje vurdert å betale med mastercard selv om det er dyr rente. Så ville jeg forsøkt å sette beløpet inn igjen så fort som mulig.

Eller desto bedre: sjekket muligheten for å få ta ut en lønnskreditt av arbeidsgiver, det er gjerne rentefritt. Så får du et avtalt trekk i lønn hver måned inntil beløpet er tilbakebetalt.

Skrevet

Nuvel...spesiellt vanlig er det nå ikke. Det har i alle år vært "default" med kvartalsmessige regninger - annet har man avtalt spesifikkt.

Forresten - 5.000,- totalt på et år? Da bruker du/dere jaggu ikke mye strøm :-)

"............................................."

Vi har pristak ;o)

Gunstig avtale gjennom fagforeninga.

Skrevet

Vi har pristak ;o)

Gunstig avtale gjennom fagforeninga.

....nettleia kommer dog i tillegg.

Annonse

ikke fast nick
Skrevet

Har du sjekket at du har skrevet riktig på den siste måleravlesningen? Husk at det er fort gjort å ta med for mange sifre! Tallet i den siste ruta i rekka skal ikke tas med, (sånn er det ihvertfall her hos oss).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...