Gå til innhold

Det var ikke at jeg var kumbøyd de lo av i dag...på IKEA

Anbefalte innlegg

...syns buksa var litt sånn at den gled ned - jeg var på IKEA idag og handlet inn for jobben - heiste på buksa og bar og pakket, og kikket og nikket og sa hei til unger som stirret - . etc,

Folk glodde så rart syns jeg.'

Da jeg hadde betalt, oppdager jeg , da skyvedøra går opp og man ser snøen virvler - og kjenner plutselig SNOEN som blåser inn - på magen,,,,,,, magen? for fanken, - kikker ned - og der ser jeg det alle andre sikkert har kost seg med...(eller blitt kvalme av)

Buksesmekken er ikke bare åpen . den er så åpen at den er på tvers - den buler!! -. magen henger der med sjokkrosa tangatruse unde vaken -

O'du frydefulle syn uten like....

Sånt er ekkelt! hehehe . kan ikke annet enn å le.

men rett i ryggen var jeg!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...