Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nittnitt

Gratulerer =DDD Så bra! De vurderer nok ganske forskjellig ja, min mor fikk avslag to ganger pga overvekt, før hun kom til en kirurg som godkjente (uten vektreduksjon).

Lykke til fremover, og gled deg =)

Det sier jo seg selv at man ikke burde få reduksjon om man er sykelig overvektig. Slanker man seg, blir brystene mindre også.

Fortsetter under...

lalala1365380457

Det sier jo seg selv at man ikke burde få reduksjon om man er sykelig overvektig. Slanker man seg, blir brystene mindre også.

såklart overvekt har noe å si, men man må jo se an livssituasjonen til personen o.l. også. Dessuten kan en kirurg fjerne hovedsakelig fettvev fra brystene, så størrelsen ikke forandrer seg så mye når man eventuellt slanker seg ;)

• 2 måneder senere...

Gratulerer =DDD Så bra! De vurderer nok ganske forskjellig ja, min mor fikk avslag to ganger pga overvekt, før hun kom til en kirurg som godkjente (uten vektreduksjon).

Lykke til fremover, og gled deg =)

Nå har jeg fått innkalling1 22 juni skal det skje:) Litt dumt at sommeren blir "ødelagt" men men.. åååååååå jeg gleder og gruer meg!

• 3 uker senere...
lalala1365380457

Nå har jeg fått innkalling1 22 juni skal det skje:) Litt dumt at sommeren blir "ødelagt" men men.. åååååååå jeg gleder og gruer meg!

så spennende =) det blir nok deilig skal du se! Synes ikke det var noe ille, og har ikke angret noe, tvert imot, må jeg gjøre det på nytt så gjør jeg det med en gang!

Lykke til, og gled deg til hvor fine pupper du kommer til å få, og hvor deilig det skal bli!! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...