Gå til innhold

Er iskrem like ille som sjokolade?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Iskrem er slankende, fordi kroppen forbrenner kalorier på å varme seg opp igjen etterpå...

;o) ;o) ;o)

Men seriøst, hvis du er sugen på is men ikke skal ha mye sukker, finnes det dia-is i små kuvertbegre, fra diplom-is. De smaker ganske godt også.

Iskrem er slankende, fordi kroppen forbrenner kalorier på å varme seg opp igjen etterpå...

;o) ;o) ;o)

Men seriøst, hvis du er sugen på is men ikke skal ha mye sukker, finnes det dia-is i små kuvertbegre, fra diplom-is. De smaker ganske godt også.

Synes hverken iskrem og sjokolade er ille, jeg:-) Haha.

Seriøst, det kommer an på produsenten. Søk på deres nettsider og se om du finner noe. En peilepinn er hva som står først i innholdsdeklarasjonen, står det tidlig i lista, er det mye sukker.

Hvis du er fysen på digg og ikke skal ha sukker, foreslår jeg popcorn. Namnam

Fedon is er uten vanlig sukker og kjempegod, men du får jo ikke tak i den i kveld. Det finnes også kjempegode sjokolader uten sukker på mange matbutikker.

På diverse slankekurs jeg har gått på har det vært sagt at litt is ikke gjør så mye; det er verre med sjokolade. Nå i senere tid er jo sjokolade blitt sunt! Men jeg vet faktisk ikke hva som inneholder mest sukker. Det varierer nok veldig fra sjokolade til sjokolade, noen virker søtere enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...