Gjest Hodet Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei ! Jeg ble i sommer lagt inn på rikshospitalet etter et anfall som senere ble konkludert til å ha vært TIA. Jeg gjennomgikk alt av undersøkelser også ekko av hjertet Ivia spiserøret). Da fant de en ASD med en "frieksos" som tydeligvis hadde en slik retning at det kunne medføre ufiltrert blod til hjernen (kort forklart Jeg er ikke bra i dag. Er fortsatt ør og får av og til småe øyeblikk som føles som "det svartner", men bare 100 dels/tidels sekund så er det over. Ellers så har jeg litt "stikking" i høyre arm. Høyre arm og spesielt hånden er mye mørkere farge enn venstre hånd. Ved anstrengelser hovner også fingrene på høyre hånd mer opp en på venstre. kan dette være et sirkulasjonsproblem i sammenheng med ASD ? Trykket i lungene ? Blodårene på høyre sidenav brystkassen er svært markerte i forhold til venstre siden. Kan dette sees i sammenheng med ASD ? Her fikk jeg også tre store blåmerker uten å ha slått meg. Dette ser jeg imidlertid i sammenheng med at jeg begynte på johannesurt og at kombinasjonen med albyl-e var uheldig. I epikrisen sier de noe sånt som " skal se an symptomer fremover og dersom forverring/ikke bedring kan det vurderes å lukke hullet" Jeg har aldri visst om dette hullet tidligere, men har hatt migreneanfall, spesielt når jeg trente hardt som yngre. Har lest at dette nå forskes på sammenhengen mellom hull i hjertet og migrene. Kan denne ASD`en føre til at hjertet kan vokse ? kan hullet vokse ? Kan det føre til komplikasjoner og bør jeg bare lukke det uavhengig av forverring ? Hva tror du om de symptomene mine og ASD`en ? Jeg legger til at jeg har fått en depresjon etter hendelsen i sommer og engster meg mye.. Jeg trener mye nå og tar meg helt ut uten at dette fører til noe ubehag. Mvh Mann 31 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215080-asd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.