Gå til innhold

noe feil med magen min? blindtarmen?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er ei 15 år gammel jente som i de siste 4-5(?) dagene har hatt vondt i magen.

Smertene kommer og går, det gjør ikke så veldig vondt men er veldig ubehagelige. I dag fikk jeg spessielt vondt i nedre delen av magen på venstre side. Smertene kom og gikk og etter hver gang rumlet magen min der smerten hadde vært... i går var jeg helt fin men noen av dagen før har jeg hatt vondt i magen. 1-2 ganger til dagen..

Hva er galt? =S Bør jeg gå til en lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215090-noe-feil-med-magen-min-blindtarmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvfølgelig ingen lege, men jeg mener å ha lest at hvis man har blindtarmbetennelse så sitter smerten til høyre for navlen. Det at det rumler etter du har hatt vondt der, får meg iallefall til å tenke på enten syre, eller luftsmerter. Har man blindtarmsbetennelse, tror jeg også at man har feber. Men hvis dette gjør deg engstelig, kan du jo ta en tur på legevakten.

Jeg er selvfølgelig ingen lege, men jeg mener å ha lest at hvis man har blindtarmbetennelse så sitter smerten til høyre for navlen. Det at det rumler etter du har hatt vondt der, får meg iallefall til å tenke på enten syre, eller luftsmerter. Har man blindtarmsbetennelse, tror jeg også at man har feber. Men hvis dette gjør deg engstelig, kan du jo ta en tur på legevakten.

Ja jeg tenker på å gå til en lege, det er så ubehagelig=S..

Tror ikke jeg har feber så jeg håper det ikke er blintarmen.. takk for svar =)

definitivt ikke blindtarmbetennelse.. det har jeg hatt, og det er på høyre side, og det er konstant smerter. var så vondt at jeg ikke klarte å gå. feber hadde jeg og. også tror jeg ikke det er mulig å gå 4-5 dager med blindtarmbetennelse. tror den sprekker ganske fort. jeg kom hvertfall rett inn på akutten, og ble operert etter et par timer.

definitivt ikke blindtarmbetennelse.. det har jeg hatt, og det er på høyre side, og det er konstant smerter. var så vondt at jeg ikke klarte å gå. feber hadde jeg og. også tror jeg ikke det er mulig å gå 4-5 dager med blindtarmbetennelse. tror den sprekker ganske fort. jeg kom hvertfall rett inn på akutten, og ble operert etter et par timer.

Ok, det var bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...