Gå til innhold

Slankemedisin og astma/obstruktiv lungelidelse.

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på¨32 år som er overvektig. Noe av grunnen til overvekten(bmi 32-34) er zyprexa og zoloft medisiner. Jeg har derfor tenkt å prøve en av de to slankepillene som er tilgjengelig. Jeg ser på felleskatalogen at jeg ikke kan ta reductil nettop fordi jeg går på zyprexa og zoloft. Det er en sterk kontraindikasjon. Så da må jeg ta den andre evnt. Husker ikke navnet på denne, men så at den kan gi tetthet i brystet. Vel mitt spørsmål blir da, kan dette forverre astma eller begynnende kols? Jeg har dårlig kondisjon feks i trapper, og oppoverbakker(skal slutte å røyke, har såvidt begynt) Noen som har erfaringer med dette?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...