Gå til innhold

Uønsket hårvekst!

Anbefalte innlegg

kallekalekjuta

Er en ung jente som er plaget med hårvekst på overleppen i fjeset.. jeg har lenge tenkt på å fjerne dette.. mene jeg har aldri kommet så langt.. jeg lurer på da hva som er best å gjøre ? laser ? ..

Om noen har "erfaring" med dette eller har gjenomgått dette. ?!hva burde jeg da gjøre? hva er det lureste?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215215-u%C3%B8nsket-h%C3%A5rvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har uønsket hårvekst under haka. Det har blitt værre jo eldre jeg blir. (Stivt nesten svart hår). Jeg tok elektrolyse for å bli kvitt dette. Var på 5 behandligner (så vidt jeg husker)

Det eneste jeg oppnådde var at jeg fikk småarr under haka:-( Hårene er fortstt der.

Så jeg kan ikke gi deg noen anbefalinger, men kan jo i hvertfall fraråde deg elektrolyse.

Tror kanskje jeg rett og slett ville brukt voks.

Gjest Pinsetten

Jeg har uønsket hårvekst under haka. Det har blitt værre jo eldre jeg blir. (Stivt nesten svart hår). Jeg tok elektrolyse for å bli kvitt dette. Var på 5 behandligner (så vidt jeg husker)

Det eneste jeg oppnådde var at jeg fikk småarr under haka:-( Hårene er fortstt der.

Så jeg kan ikke gi deg noen anbefalinger, men kan jo i hvertfall fraråde deg elektrolyse.

Tror kanskje jeg rett og slett ville brukt voks.

Jeg har samme erfaring som deg med elektrolyse. Tenkte derfor at jeg nå skulle prøve laser, men i salongen hadde de fått inn en krem som skulle være meget bra, og bare halve prisen.

Nå har jeg hatt to behandlinger med denne kremen og det virker forbausende lovende. Hårene må tas i vekstfasen, derfor flere behandlinger. Nå er det en måned siden forrige behandling og det lille som har kommet ut igjen er mykt. Håper bare det er varig.

Men nei, jeg har ikke navnet på kremen.

• 2 uker senere...

Jeg har samme erfaring som deg med elektrolyse. Tenkte derfor at jeg nå skulle prøve laser, men i salongen hadde de fått inn en krem som skulle være meget bra, og bare halve prisen.

Nå har jeg hatt to behandlinger med denne kremen og det virker forbausende lovende. Hårene må tas i vekstfasen, derfor flere behandlinger. Nå er det en måned siden forrige behandling og det lille som har kommet ut igjen er mykt. Håper bare det er varig.

Men nei, jeg har ikke navnet på kremen.

ååå! kan ikke du finne ut hva dene kremen heter? smører du etter voks?

Gjest Pinsetten

ååå! kan ikke du finne ut hva dene kremen heter? smører du etter voks?

Jeg blir vokset først, området som behandles må være fritt for hår. Deretter smøres kremen på, jeg venter noen minutter, deretter går jeg hårløs ut igjen.

Jeg skal spørre hva kremen heter, men det er noen uker til jeg skal til behandling igjen.

Jeg blir vokset først, området som behandles må være fritt for hår. Deretter smøres kremen på, jeg venter noen minutter, deretter går jeg hårløs ut igjen.

Jeg skal spørre hva kremen heter, men det er noen uker til jeg skal til behandling igjen.

takktakk!

Annonse

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...