sickgirl Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 For tre år tilbake foretok jeg en brystreduksjon pga asymmetri. Det ble mye plunder ettersom jeg fikk infeksjon i sårene. ettersom tiden gikk ser jeg klart at vortene er plassert for høyt oppe, slik at det ikke lar seg gjøre å hverken bruke bh eller bikini uten at vortene synes. Endelig fikk jeg konsultasjon for å se på dette. det de skal gjøre er å dra huden ned og vevet opp slik at vortene vil peke fremover fremfor opp som det er nå. Så her er vi og jeg er bekymret. Bekymret for at brystene skal virke veldig små ettersom jeg er ganske kraftig. Så mitt spørsmål: er det min rett og mulighet til å få ett lite innlegg ved denne operasjonen siden det er dem som har gjort en feil? -ettersom dette gikk mellom det offentlige og jeg fikk det dekket... Hva har jeg krav på av ønsker når man er i en slik misfornøyd situasjon? og please hurry, jeg skal opereres om 2 dager! På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215274-brystreduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du har en uheldig tilstand med for høyt plaserte brystvorter. Dette kan forsøksvis rettes på ved å stramme brystet mer og skyve kjertelmassen høyere (mastopexi). Hvis tilstanden er uttalt, vil dette neppe være nok (fordi det alltid vil falle noe ned igjen). I så fall må dette rettes på en operasjon hvor man må akseptere et arr ovenfor brystvorten. Dette er ting du har krav på å få rettet på for offentlige midler, men vær nøye med hvem som gjør operasjonen. Proteser vil i prinsippet ikke løse dette problemet og kan derfor ikke dekkes av det offentlige. Videre kommer vi ikke uten en konsultasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215274-brystreduksjon/#findComment-1586007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.