Kris37 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei,Fikk påvist ARVD (arytmogen høyresidig ventrikkel dysplasi) for 11 år siden. og ble satt på betablokker, 200 mg i døgnet (husker ikke navnet). Mistet da all energi og kondisjon, og sluttet derfor med medisineringen etter 3 mnd. Har ikke brukt noe medisin siden, og plages ikke i det daglige av sykdommen. Har noe ventrikulær ekstrasystoli (10% avkompleksene, ca. 10.000/24t). Behandlende lege har hele tiden ønsket at jeg skal bruke betablokkere, og presset er nå stort for å begynne å bruke Sotacor. Jeg ønsker ikke dette så lenge jeg ikke merker noe til sykdommen, og er svært bekymret for bivirkningene. Tar jeg feil, eller er det nødvendig å begynne med behandling ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215376-hva-er-bivirkningene-av-betablokkeren-sotacor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.