Fredlang Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Jeg er en mann på 25 år som har litt problemer med mine føtter for tiden. Er plaget over at to av tærne mine på den høyre foten er litt hovne på et ytterste leddet, og litt røde/blåaktige. De er ikke vonde, på den venstre foten min er det også en tå som er litt rød/blåaktig. I tillegg til dette har jeg litt problemer med at tåneglene mine synes å ville gro inne i huden på siden. Tilstanden har vart et par ukers tid, og jeg lurer på om jeg bør oppsøke lege. Har ofte problemer med at føttene mine er kalde. Jeg har imidlertid ofte gått i dårlige og trange sko i kaldt vær, og lurer på om det kan være årsaken. Jeg har litt eksem over øyenbrynene og på ørene, samt litt på albuene og lurer på om det kan være noen sammenheng med dette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215453-f%C3%B8tter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.