Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann på 25 år som har litt problemer med mine føtter for tiden. Er plaget over at to av tærne mine på den høyre foten er litt hovne på et ytterste leddet, og litt røde/blåaktige. De er ikke vonde, på den venstre foten min er det også

en tå som er litt rød/blåaktig. I tillegg til dette har jeg litt problemer med at tåneglene mine synes å ville gro inne i huden på siden.

Tilstanden har vart et par ukers tid, og jeg lurer på om jeg bør oppsøke lege. Har ofte problemer med at føttene mine er kalde. Jeg har imidlertid ofte gått i dårlige og trange sko i kaldt vær, og lurer på om det kan være årsaken. Jeg har litt eksem over øyenbrynene og på ørene, samt litt på albuene og lurer på om det kan være noen sammenheng med dette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215453-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...