skygge Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei, Fik brev fra fastlegen som informerte om resultatet av en blodprøve som ble tatt. Jeg gik til legen fordi jeg hadde vært tett i nesen i 3 måneder, og hadde vært uvanlig sliten og slet med litt influense følelse i kroppen, ømme muskler osv. uten at dette kunne være influensa siden det varte i så mange uker Resultatet av blodprøven: Jeg har TWAR, fik respept på Doxylin 100 mg. Og tok 2 tabletter de første 2 dagene og så 1 tablett de neste dagene. Har brukt 10 tabletter hittil og har kun 5 igjen. Det som er så rart og som gjør meg litt bekymret er at etter at jeg begynte på tablettene så har jeg stikkende smerte hver gang jeg puster. Kjenner det over brystkasse området, på begge sidene.Og er like ille når jeg puster ut og inn. Litt vanskelig å forklare, men den er sånn konstant ubehag. Og hvis jeg anstrenger meg så kjenner jeg det enda bedre. Var jo ikke sånn i alle disse ukene før jeg begynte på tablettene. Hva kan dette være ? Dette er skikkelig ubehagelig til tider, trodde også at tablettene skulle være litt mer effektive ? Virker de ikke siden jeg ikke merker noe bedring og i tillegg har fått pusteubehag ? Har gått sånn i flere dager i håp om at dette skulle bedre seg men det ser ikke ut som det gjør det. Jeg går på jobb og styrer med mine tre små barn, så jeg er jo ikke sengeliggende. Men dette er skikkelig plagsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215529-twar-bekymret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kan ikke helt skjønne at tablettene kan være årsak til brystsmertene. Kvalme og mageknip er imidlertid vanlige bivirkninger. Med såpass langvarige plager må du regne med at det kan ta tid før alle symptomene forsvinner. Særlig slappheten. Synes du kan kontakte legen din dersom smertene ikke forsvinner gradvis neste uke; synes det bør taes et røntgenbilde av lungene da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215529-twar-bekymret/#findComment-1586548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.