Gå til innhold

Misfarget negl og føflekkreft?

Anbefalte innlegg

Hei!

Neglen på min høyre lillefinger er halvveis brun og halveis normal, med hvit halvmåne innerst. I følge et ukeblad jeg nettopp leste kan det visstnok tyde på føflekkreft. Stemmer dette?

Jeg har hatt denne misfargingen i snart 10 år mener jeg å huske, men uten å merket noe. På kroppen her og der har jeg enkelte føflekker, de fleste virker normale og jeg tror ikke de har forandret seg i det siste heller. Den ene er kanskje litt mørkere enn de andre, men med markerte kanter. Jeg kvier meg for å fjerne noe da jeg har helt skrekk for alt som har med sykehus, operasjon og kutting å gjøre. Jeg har tatt mot til meg og bestilt time hos fastlegen min, men dette er ikke før om noen uker. Men jeg er nervøs. Moren min døde av kreft, men ikke føflekkreft. Det spredte seg i hennes tilfelle i hele maven + lunger og hjerte.

Hva tror du? Betyr neglen min at jeg har kreft?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215607-misfarget-negl-og-f%C3%B8flekkreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...