KongNeptune Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva feiler meg? Leste artikkelen Nevropatisk smerte og ble overrasket over likheten med det det jeg føler. Sovende høyre fot , brennende smerte under føttene, føles som strømpene har lagt seg i flere bretter under fotbladet etter en lang fjelltur, når jeg står. Nummen i lille og ringfinger venstre hånd, og i baken frem til pungen. Ibux, eller likn, hjelper ikke. Har vært til 2 leger, 1: Naproxen 500mg 10tabl. Lege 2: Arcoxia 120mg 7tabl. (Ortoped, etter eget initiativ, 2 t, men knekte litt så det såg bra ut... Henvist til fysioterapi etter 2veker, for rygg behandling. -Han har ikke tro på at det stammer fra ryggen, og behandler høyre foten med laser/ultralyd??? Ingen bedring, heller verre, gikk tur på grusveg og føttene og er bly tunge og smertefulle. Fastlegen vil nå sende meg på arbeid 50%, fordi han ikke finn en diagnose? Er litt stiv i ryggen, men ikke smerter der. Har ikke utsatt ryggen for noe uvanlig på mange år. Er aktiv på sykkel, jakt og fjelltur, dykking osv. En helt vanlig 36åring, 1,75m, 75kg. Er positiv enda, men dette tar på... Skal jeg skifte fastlege eller forlange Nevrolog? Har hatt litt stivhet i nakken etter en sleng i bilkrasj i 94. Men kjenner ikke noe uvanlig der nå... Hva kan det vere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215992-nevropatisk-smerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.