Gå til innhold

aldara


nicket

Anbefalte innlegg

Hei Dr Moen

jeg har noen spørsmål om hvordan kremen aldara funker..jeg har brukt den i to uker nå og kan ikke se noen forskjell...er det normalt?

når er det normalt at den virker da..og hva skjer med vortene..tørker de inn og blir avskallet eller forsvnner de bare ?

legen min ga meg respept bare for to måneder..lest at noen bruker den i 16 uker..er det noe vits å prøve en tredje måned om den ikke har gitt resultater før...

om aldara kremen ikke funker..må jeg ha disse resten av livet?

pleier den å funke for de fleste? er det gode resultater...kjedelig å ha kastet bort tre tusen mener jeg

håper du ville være så vennlig og svare på spørsmålene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg må tilstå at jeg har liten praktisk erfaring i virkning av aldarakrem (slike problemer ivaretaes av alm. Praktiserende leger). Kremen hjelper til at kroppen selv bekjemper det virus som fører til vortene. Det kan ta flere uker før man ser effekt. Man behandler til vortene går bort, men ikke mer enn i 16 uker. Man kan da fjerne vorter (men ikke virus) ved f.eks. laserbehandling.

Ubehandlet vil mange vorter faktisk gå bort av seg selv.

Lykke til med din behandling, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg må tilstå at jeg har liten praktisk erfaring i virkning av aldarakrem (slike problemer ivaretaes av alm. Praktiserende leger). Kremen hjelper til at kroppen selv bekjemper det virus som fører til vortene. Det kan ta flere uker før man ser effekt. Man behandler til vortene går bort, men ikke mer enn i 16 uker. Man kan da fjerne vorter (men ikke virus) ved f.eks. laserbehandling.

Ubehandlet vil mange vorter faktisk gå bort av seg selv.

Lykke til med din behandling, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...