Gå til innhold

Noen menn som har vunnet full daglig omsorg i retten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min beste venn vant full omsorg for sitt barn etter en vanskelig rettsak. Moren gidder ikke engang bruke besøksretten sin nå.

Stå på, du fortvilte far. Finn støtte i andre som går/har gått gjennom det samme.

http://www.f2f.no/

Du har dessverre ingen sjanse til å få full omsorg, med mindre ;

a) mor er narkoman

B) mor er alkoholiker og uteligger

c) mor ikke utfører sin omsorgsplikt

d) mor vil flytte til utlandet

Lovverket er dessverre slik.

Hvis noen har fått full daglig omsorg når mor er normalt oppegående, vennligst oppgi navnet på advokaten som ble brukt.

a) mor er narkoman

Hvis noen har fått full daglig omsorg når mor er normalt oppegående, vennligst oppgi navnet på advokaten som ble brukt.

Mor i tilfelle jeg nevnte var ikke alkoholiker eller narkoman, men meget meget spesiell og hadde en del andre problemer.

skorpionfisken

a) mor er narkoman

e) du kan bevise a)-d)...

Annonse

Gjest maurice

a) mor er narkoman

Hvorfor skal en be om full daglig omsorg hvis både mor og far er normalt oppegående. Som hevn?

e) du kan bevise a)-d)...

Glemte del e)...

Dessverre er samfunnet slik. Far skal være helt likestilt med mor, men det er bare så lenge mor og far er et par.

Skilles de, blir far redusert til en "neandertaler" som skal betale bidrag, og er prisgitt at mor er villig til å samarbeide.

Jamenn har vi likestilling.

Ser fram til at minister Karita får gjennom delt omsorg i Stortinget. Skal personlig stemme AP resten av livet hvis så skjer.

Min beste venn vant full omsorg for sitt barn etter en vanskelig rettsak. Moren gidder ikke engang bruke besøksretten sin nå.

Stå på, du fortvilte far. Finn støtte i andre som går/har gått gjennom det samme.

http://www.f2f.no/

Jeg har det motsatte problem, som mor.

Selv om far har halv omsorgsrett, og jeg aldri har satt meg i mot, benytter han den aldri.

Det er ikke noe poeng å oppnå full omsorgsrett heller, men det kunne være verdt forsøket, om det er det som skal til for at han skjønner alvoret...

UndrendePåDetMeste

Hvorfor vil du ha fullt ansvar? Er hun en dårligere forelder enn deg? I så fall støtter jeg deg fullt ut. Hvis det bare er snakk om at dere begge er veldig glad i barna, og ingen vil være uten de i dagliglivet: hva med å bo nær hverandre og så ha annenhver uke? Kjenner selv til felre som gjør det slik, så kan barna besøke mor og far som det passer dem, og spiser middag og sover, gjør lekser osv hos den de er hos den uken.

Gjest Fortvilet far

Jeg har det motsatte problem, som mor.

Selv om far har halv omsorgsrett, og jeg aldri har satt meg i mot, benytter han den aldri.

Det er ikke noe poeng å oppnå full omsorgsrett heller, men det kunne være verdt forsøket, om det er det som skal til for at han skjønner alvoret...

Mor er dårlig mor. Kan ikke gå for mye i detaljer her fordi det er fare for at hun......Hun stenger de inne i huset og drar i butikken, de er under 5 år gamle. Hun forteller de at de ikke skal være glad i pappa fordi han er slem. Kan ikke gå for mye i detaljer men hun bruker de på alle måter mot meg. Gjør de nervøse og sinte med sitt eget temperament, hun klyper og slår de og har også skreket til de at "jeg skal drepe dere". Dette er bare litt av en hel masse saker. Jeg gråter mye over at barna mine må være med henne, men er fast bestemt på å gjøre det som er best for dem, koste hva det koste vil.

Mor er dårlig mor. Kan ikke gå for mye i detaljer her fordi det er fare for at hun......Hun stenger de inne i huset og drar i butikken, de er under 5 år gamle. Hun forteller de at de ikke skal være glad i pappa fordi han er slem. Kan ikke gå for mye i detaljer men hun bruker de på alle måter mot meg. Gjør de nervøse og sinte med sitt eget temperament, hun klyper og slår de og har også skreket til de at "jeg skal drepe dere". Dette er bare litt av en hel masse saker. Jeg gråter mye over at barna mine må være med henne, men er fast bestemt på å gjøre det som er best for dem, koste hva det koste vil.

Selvfølgelig skal du det. Stå på!

Ønsker deg lykke til ;o)

• 2 uker senere...

a) mor er narkoman

Det du skriver er ikke korrekt.

To ting er av aller største betydning når foreldre som er gode omsorgspersoner begge ønsker daglig omsorg for barna.

1. Hvem av dem som har hatt hovedansvaret for barna mens foreldrene bodde sammen.

2. Hvem av foreldrene som flyttet ut av det felles hjem og dermed fra barna. (status quo-prinsippet)

Dessverre vil vurdering av begge disse forholdene som regel gå i mannens disfavør.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...