Gå til innhold

lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei

Jeg ble litt engstelig da jeg leste at lavt stoffskifte kan disponere for diabetes. Det er vel ikke så veldig vanlig er det vel.

Jeg bruker 0.05 mg thyroxin daglig, og har vel endel egenproduksjon siden jeg klarer meg med det. Min mormor og mor har også noe med stoffskiftet, men ingen av dem har diabetes. Jeg fikk lavt stoffskifte for 7 år siden, og har siden gjennomgått ett svangerskap uten tegn til diabetes. Har også målt blodsukker endel ganger og det har vært lavt. Ingen diabetes ellers i familien. Har heller tendens til lavt blodsukker etter kraftige måltider og når det går lenge mellom

hvert måltid. Fikk målt blodsukker under en slik episode og da var det 4. Stikk i fingeren altså. Mine sjanser for diabetes er vel små eller hva tror du. Jeg er tynn og har ett lavt blodtrykk, kvinne 36 år

Er vel litt for glad i sjokolade men det kan vel ikke skade. Jeg er vel ikke i noen risikogruppe for diabetes selv om jeg har lavt stoffskifte. Håper på beroligende svar. Hilsen Engstelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21616-lavt-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...