Gå til innhold

Jeg trenger et nick..... Hjelp!


Gjest veldig pen

Anbefalte innlegg

Gjest veldig pen

Trenger et nick her inne, men tror jeg provoserer mange med å kalle meg "veldig pen".

Har bodd ett år i USA og der er det lov å være pen uten å bli møtt på misunnelige jenter.. Men nå må jeg vel bare venne meg til at dette er lille Norge.. ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    10

  • AnonymBruker

    3

  • mariaflyfly

    2

  • muriel

    2

Gjest veldig pen

Hva med "veldig blond" ?

Jeg er faktisk stolt over å være blond :-) Men syntes ikke nicket "svinger" nok. Men takk for forslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest veldig pen

Kanskje fiendtligheten handler mer om personligheten din enn utseendet ditt? :-)

Den gjør nok ikke det "jenta mi"... Ikke alle takkler skjønnheter :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke noe imot at folk selv sier de er pene, jeg synes det er flott å ha selvtillit spesielt i disse dager der så mange jenter/damer er unødvendig misfornøyde med segselv.

MEN å gå rundt å kalle seg vakker blir for dumt. En vakker person er for meg en person som har et pent utseende i tillegg til en indre skjønnhet, og masse utstråling og sjarm. Og beklager men hittil synes jeg ikke det virker som du har det. Men at du er pen - det er ikke så usannsynlig, men det er det veldig mange andre som er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at USA, et så stort land er avhengig av å vise hva som er pent, ved sitt ytre.

Jeg er glad for å bo i lille Norge, der skjønnhet innenfra, blir satt mer pris på enn et tilgjort ytre.

Ja, kan være enig med deg. Det er nok både lurt og smart av deg å velge et annet nick etter "veldig pen" innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theoline

Herregud....

Noe galt i det da? Det viktige er vel å ha et nick som ingen andre har vel?

Og du stiller vel ikke som et krav at alle ut ifra nicket ditt skal forstå at du er utenomjordisk vakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig pen

Ja, tenk at USA, et så stort land er avhengig av å vise hva som er pent, ved sitt ytre.

Jeg er glad for å bo i lille Norge, der skjønnhet innenfra, blir satt mer pris på enn et tilgjort ytre.

Ja, kan være enig med deg. Det er nok både lurt og smart av deg å velge et annet nick etter "veldig pen" innlegget.

Da jeg bodde i USA deltok jeg i mange lokale skjønnhets konkurransser, og fikk aldri dårligere resultat enn 3 plass. Faktisk så vant jeg de fleste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest veldig pen

Noe galt i det da? Det viktige er vel å ha et nick som ingen andre har vel?

Og du stiller vel ikke som et krav at alle ut ifra nicket ditt skal forstå at du er utenomjordisk vakker?

Inger Tordis er et fint navn det.. på en gammel kjærring :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i USA deltok jeg i mange lokale skjønnhets konkurransser, og fikk aldri dårligere resultat enn 3 plass. Faktisk så vant jeg de fleste :-)

Ja ja, jeg tviler ikke på at du er pen, men det er så mange måter å være pen på vettu.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet galt i å være pen. Men ettersom ingen her inne kan se det, så tror jeg nok at det er bedre å kalle seg "veldig smart", for det kan fakisk bevises ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk stolt over å være blond :-) Men syntes ikke nicket "svinger" nok. Men takk for forslaget.

Hva med "Conceited"

*humrer og ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theoline

Inger Tordis er et fint navn det.. på en gammel kjærring :-(

Sjiraffen, bollywood, heffner-babe, valgerd-vakker, vittig-valborg, Fytti-grisen, dagros-diger,shnuppi-shcnappi.........

Dette er ikke et problem for deg, er det vel?

Da har du nok skulle byttet inn noe av skjønnheten med litt dømmekraft og sunn fornuft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker du som en veldig usikker jente med veldig lav selvtillit, som prøver å få litt beundring her inne. Sorry, men det er vanskelig å ta deg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...