Gå til innhold

??????????????????????????


Gjest håper men tør ikke tro

Anbefalte innlegg

Gjest håper men tør ikke tro

hei jeg er nå 11uker gravid og lurer på om jeg snart kan begynne å glede meg til og bli 3barnsmor som 23år:) ? har hatt en del sa men alle i 1trimester og før min siste fødte på 10mnd..

har ikke vært hos legen enda vil liksom vente til over de 12ukene!

har jeg da gode ods siden jeg har født et barn imellom disse 6 spontanabortene tro????

blir glad for svar,er ikke lett å få det må jeg si. ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig viktig statistisk sett at du har hatt vellykkede svangerskap mellom spontanabortene.

De fleste aborterer relativt tidlig, så det virker som om du kan være optimistisk nå. Du kan jo bestille time for kontroll hos legen mens du venter på at den siste uka skal snegle seg av gårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...