Gå til innhold

gud er dette blitt en sekt ??


Gjest Demonia

Anbefalte innlegg

Katter lider ikke en grusom død pga allergikere ikke liker dem!

Grunnen til at du blei kicka og banna er at du lager så helvetes mye bråk pga ingenting. Jeg sa bare det at jeg klødde i øyne og nese, nøys og måtte ta astmamedisiner pga en katt. Jeg har aldri i mitt liv sett så mange usaklige og dårlige argumenter som det du kommer med. Som at kattunger blir kasta i søppelposer!?!? Det har overhodet ikke noe med saken å gjøre. Du sier også ting som er rasistiske, som at du ikke liker noen pakistanere pga det er noen få av dem som har plaget deg. Du sier at det blir det samme, men det gjør det ikke. Jeg blir plaget av ALLE katter, men du blir overhodet ikke plaget av alle pakistanere.

Det er lov å diskutere rolig og greit, men å blande inn så ufattelig mange totalt andre ting blir for gærent.

Du sier også at det er forkastelig at jeg kaller katter ekle. Men, så sier du at jeg er ekkel, og at alle pakistanere er det.... tåpelig!

Du sier også at jeg sprer falske rykter. det gjør jeg ikke. Mitt synspunkt er at katter er ekle, og det mener jeg på grunnlag av at de påfører meg mye smerte og ubehag.

Det blir altfor dumt å diskutere med deg på den måten du diskuterer. Hadde du klart å ha saklige argumenter og sagt ting på en ordentlig måte hadde det vært en annen sak.

Katter ER ekle skapninger....og jeg er pokker ta meg ikke allergisk engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Demonia

"Hei De fleste her inne kjenner meg... i dag var jeg på småprat sin alternativ på irc.. altså "nattpat" jeg er både banna og kikka.."

Det stemmer.

"grunnlaget er at en Aasemor sa hun syns katter var ekkle,... noe som fikk meg til og se rødt.. og komme med og si som henne at "katter påfører oss mennesker ekkle ting" er og ta av mener jeg.."

Ting som gjer at ein blir sjuke synst dei fleste folk er ekle.

"hennes grunnlag er hennes alergi."

Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.

"altså hør nå her.. i samfunnet vårt.. velferdsnorge.. dør tusener av katter på gata hvert år.. av sult.. sykdommer (som ikke smitter mennesker), fødsel og sult... våre medskapninger.. våre EKKLE medskapninger dør en grusom død fordi mennesker som aasemor finner de ekkle.."

Her bommar du nok ein smule... Trur ikkje du kan leggja skulda på allergikarane... Det vil nok vera å ta litt hardt i.

" altså hvordan samfunn lever vi i ??? når vi kan se på at levende vesener.. tilogmed deres små søte barn lider en grusom død pga av at alergikere som bl.a. ase formidler at de er ekkle ??"

Hallo? Kan du ta dette opp med astma og allergiforeningen?

"jeg ble i natt kicka og utestengt fra kanalen alle på dol skal vanke på da jeg "krangla" om dette.."

Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle.

".. om grunnlaget for og kalle medskapninger ekkle og spre falske rykter om at de påfører oss mennesker ekkle ting.. og på grunnlag av alergi.."

Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri.

"... jeg har vært med her på dol siden småprat starta og de fleste her kjenner meg og VET jeg er kvass i munn. men at bassisten .. siste gang han kikka meg og oxo BANNA meg på grunnlag av at jeg lagde URO i hans kanal. finner jeg forkastelig.. "

Det var etter gjentatte advarslar, og to kickar utan banning at du blei banna. Årsaka var at du gang på gang fortsatte med å trakassere Åsemor og andre, og at du kom med uttalelser som kunne tolkast rasistisk.

"er det virkelig laga en ny dol-kanal der alle skal ha like meninger og passe inn i et mønster med strenge regler for hva man skal mene ??????"

Nei, og det trur eg dei fleste som vankar der er samde i at ikkje er sanning. Det må også presiserast at rangler-chatten ikkje har noko som helst med DOL å gjera, men er eit privat initiativ.

" jesus.. greit nok.. jeg trenger ikke støtte for mine meninger om våre medskapninger.. men og bli kikka pga at jeg har for sterk medfølse med våre medskapninger dyrene.. det syns jeg er og ta av,."

Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane.

"VIL GJERNE HA EN DISKUSJON rundt dette ???????? "

Det har du herved fått.

|"hennes grunnlag er hennes alergi."

Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.|

Mener du jeg skrev det utfra løse luften uten og skjønne hva jeg selv skrev ? Ok jeg skjønte ikke at det var pga alergi.. jeg bare skrev det HELT tilfeldig.. jaggu jeg er ekkel da :-o

|Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle. |

det har jeg aldri skrevet eller sagt.. jeg sa at pakistanere som kommer til norge koster samfunnet mye.. av penger kulturkrasj skoler osv.. og at man kanke på grunnlag av det da gå ut og mene at innvandrere er ekkle fordi de koster oss stress... det er nok du som ikke forstår så mye lille venn

|Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri. |

så hvis jeg er alergisk mot maten du spiser.. eller husstøv hos deg er jeg i min fulle rett da jeg sier du påfører meg ekkle ting og er ekkel ??

|Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane|

jeg har aldri sagt noe mere rasistisk enn det som er nevnt ovenfor og det var ene gangen jeg ble kikka.. jeg ble kikka og banna senere av andre grunner... og å kikke meg for manglende respekt for andre.. når jeg sitter og forsvarer medskapninger som er hengt ut som ekkle osv ?? høres det saklig ut.. hvem mangler respekt her lixom..

til sist jeg vet den kanalen ikke er for dol.. men jeg ble av andre dol-brukere henvist dit fordi det var der mange fra dol vanka.. og fordi det bare var dolfolk der.. men jeg så jo nå at der er regla strengere enn småprat og attpåtil sitter det maktgale som skal kikke og banne alle som e annerledes i tanke og prate måte..

en siste ting med hensikt til respekt bassisten.. det første du sa til meg da jeg kom inn der var at kanalen dolbrukere på undernet henger på var en fjortisskanal..

greit nok.. jeg anki magnus tayz og de andre som henger der har nok et ungt sinn.. men må du vise så mangel på respekt du som er så streng på dette hos andre da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demonia

Men vi disskuterte jo ikke at katter har det vondt? Det har trossalt ikke noe med saken å gjøre da Åsemor ikke er en av dem som er skyld i at katter har det vondt...

Hun liker dem ikke pga sin allergi, so what?

Det er trossalt ikke sånn at hun går på gata og plystrer en fin melodi, ser en katt, forandrer personlighet totalt og denger løs på den....

Hun plager dem jo ikke bare fordi hun ikke liker dem...

Du overdrev din kritikk, og ga jo omtrent Åsemor skylden for at kattene i Norge har det vondt! Noe som overhodet ikke hadde noe med saken å gjøre!

Jeg tror forresten ikke det snakkes om noen sekt her.. Greit nok at vi møtes en gang iblant og piner katter til døde, sitter i en sirkel på gulvet mens vi messer og kaller på lucifer, men det gjør vel enhver ung mann og kvinne på vår alder fra tid til annen...

Så jeg ser ikke noe galt i dette...

Sov godt og drøm søtt ihvertfall :)

(Tror forresten du kommer til å være fyllesyk imorra :)

ja jeg er fyllesyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter ER ekle skapninger....og jeg er pokker ta meg ikke allergisk engang.

Pass på hva du sier, ellers er du skyld i alle katters død, og sånne som deg og meg er skyld i at kattunger blir forlatt i søppelsekker på gata, og alle andre har rett til å kalle pakistanere ekle, fordi vi kaller katter ekle...

*ler*

Jaja... Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|"hennes grunnlag er hennes alergi."

Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.|

Mener du jeg skrev det utfra løse luften uten og skjønne hva jeg selv skrev ? Ok jeg skjønte ikke at det var pga alergi.. jeg bare skrev det HELT tilfeldig.. jaggu jeg er ekkel da :-o

|Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle. |

det har jeg aldri skrevet eller sagt.. jeg sa at pakistanere som kommer til norge koster samfunnet mye.. av penger kulturkrasj skoler osv.. og at man kanke på grunnlag av det da gå ut og mene at innvandrere er ekkle fordi de koster oss stress... det er nok du som ikke forstår så mye lille venn

|Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri. |

så hvis jeg er alergisk mot maten du spiser.. eller husstøv hos deg er jeg i min fulle rett da jeg sier du påfører meg ekkle ting og er ekkel ??

|Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane|

jeg har aldri sagt noe mere rasistisk enn det som er nevnt ovenfor og det var ene gangen jeg ble kikka.. jeg ble kikka og banna senere av andre grunner... og å kikke meg for manglende respekt for andre.. når jeg sitter og forsvarer medskapninger som er hengt ut som ekkle osv ?? høres det saklig ut.. hvem mangler respekt her lixom..

til sist jeg vet den kanalen ikke er for dol.. men jeg ble av andre dol-brukere henvist dit fordi det var der mange fra dol vanka.. og fordi det bare var dolfolk der.. men jeg så jo nå at der er regla strengere enn småprat og attpåtil sitter det maktgale som skal kikke og banne alle som e annerledes i tanke og prate måte..

en siste ting med hensikt til respekt bassisten.. det første du sa til meg da jeg kom inn der var at kanalen dolbrukere på undernet henger på var en fjortisskanal..

greit nok.. jeg anki magnus tayz og de andre som henger der har nok et ungt sinn.. men må du vise så mangel på respekt du som er så streng på dette hos andre da ??

"|hennes grunnlag er hennes alergi.| Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.|

Mener du jeg skrev det utfra løse luften uten og skjønne hva jeg selv skrev ? Ok jeg skjønte ikke at det var pga alergi.. jeg bare skrev det HELT tilfeldig.. jaggu jeg er ekkel da :-o"

Du var likevel ikkje berettiga til å gå til åtak på Åsemor fordi ho synst katter er ekle - fordi ho er allergisk!

|Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle. |

"det har jeg aldri skrevet eller sagt.. jeg sa at pakistanere som kommer til norge koster samfunnet mye.. av penger kulturkrasj skoler osv.. og at man kanke på grunnlag av det da gå ut og mene at innvandrere er ekkle fordi de koster oss stress... det er nok du som ikke forstår så mye lille venn"

Men du sa også at du hadde blitt plaga av nokre pakistanarar og difor ikkje likte dei. Du gjentok dette tre gongar, og det var mellom anna i samband med desse uttalelsene begeret vart nådd og du blei kicka.

|Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri. |

"så hvis jeg er alergisk mot maten du spiser.. eller husstøv hos deg er jeg i min fulle rett da jeg sier du påfører meg ekkle ting og er ekkel ??"

Det er i din fulle rett å kalla meg for kva du vil på tomannshand, men i eit forum der folk er for å ha det triveleg og diskutere på eit sakleg plan, skapar det dårleg stemning når du tenner på alle pluggane og skjeller folk ut fordi dei er allergiske.

"|Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane|

jeg har aldri sagt noe mere rasistisk enn det som er nevnt ovenfor og det var ene gangen jeg ble kikka.. jeg ble kikka og banna senere av andre grunner..."

Ja, og dei grunnane var mangel på respekt for folka som var på kanalen då - OG pakistanarar.

"... og å kikke meg for manglende respekt for andre.. når jeg sitter og forsvarer medskapninger som er hengt ut som ekkle osv ?? høres det saklig ut.. hvem mangler respekt her lixom.. "

I din verden er sikkert katter og mennesker akkurat like mykje verdt, men eg tvilar på at kattene tar anstøt av at nokre synst dei er ekle. Folk derimot synst ikkje det er noko kjekt å bli kalt for ekkel fordi dei er allergiske, og gitt skylda for at katter i noreg har det så jævlig. - Noko som trass alt er katteeigarane sitt ansvar...

"til sist jeg vet den kanalen ikke er for dol.. men jeg ble av andre dol-brukere henvist dit fordi det var der mange fra dol vanka.. og fordi det bare var dolfolk der.. men jeg så jo nå at der er regla strengere enn småprat og attpåtil sitter det maktgale som skal kikke og banne alle som e annerledes i tanke og prate måte.. "

Demonia, det har du ikkje grunnlag for å skriva, ettersom du ikkje har vore der mens eg har vore der. Eg har kicka nokon frå den kanalen tre gongar totalt. Dei tre gongane var det deg eg kicka, og alle tre gongane var i natt. Eg har vore op på den kanalen i fleire månader, og det har ikkje vore naudsynt å ta slike tiltak i bruk før du laga bråk i natt. Du kallar meg herskesyk og maktgal. Dersom eg var det, trur du ikkje fleire hadde klaga?

"en siste ting med hensikt til respekt bassisten.. det første du sa til meg da jeg kom inn der var at kanalen dolbrukere på undernet henger på var en fjortisskanal.. greit nok.. jeg anki magnus tayz og de andre som henger der har nok et ungt sinn.. men må du vise så mangel på respekt du som er så streng på dette hos andre da ??"

Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som alternativ, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til.

Eg respekterer dei som fortener respekt - dvs dei som respekterer meg og andre. Du har enda ikkje gjort noko for å fortene den respekten. Det einaste eg har høyrd frå deg er drittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne om at de chattene som folk er på nå, overhodet ikke har noe med Doktor Online å gjøre og er utenfor vårt ansvar. Vil bare nevne det ettersom det kan virke som om enkelte her blander kortene litt. :-)

"Jeg vil bare minne om at de chattene som folk er på nå, overhodet ikke har noe med Doktor Online å gjøre og er utenfor vårt ansvar."

Akkurat det tenker jeg dere er glad for i dette tilfellet ;o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katter ER ekle skapninger....og jeg er pokker ta meg ikke allergisk engang.

Så enig......men er litt lei meg, har nemlig bare skutt 2 i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"|hennes grunnlag er hennes alergi.| Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.|

Mener du jeg skrev det utfra løse luften uten og skjønne hva jeg selv skrev ? Ok jeg skjønte ikke at det var pga alergi.. jeg bare skrev det HELT tilfeldig.. jaggu jeg er ekkel da :-o"

Du var likevel ikkje berettiga til å gå til åtak på Åsemor fordi ho synst katter er ekle - fordi ho er allergisk!

|Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle. |

"det har jeg aldri skrevet eller sagt.. jeg sa at pakistanere som kommer til norge koster samfunnet mye.. av penger kulturkrasj skoler osv.. og at man kanke på grunnlag av det da gå ut og mene at innvandrere er ekkle fordi de koster oss stress... det er nok du som ikke forstår så mye lille venn"

Men du sa også at du hadde blitt plaga av nokre pakistanarar og difor ikkje likte dei. Du gjentok dette tre gongar, og det var mellom anna i samband med desse uttalelsene begeret vart nådd og du blei kicka.

|Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri. |

"så hvis jeg er alergisk mot maten du spiser.. eller husstøv hos deg er jeg i min fulle rett da jeg sier du påfører meg ekkle ting og er ekkel ??"

Det er i din fulle rett å kalla meg for kva du vil på tomannshand, men i eit forum der folk er for å ha det triveleg og diskutere på eit sakleg plan, skapar det dårleg stemning når du tenner på alle pluggane og skjeller folk ut fordi dei er allergiske.

"|Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane|

jeg har aldri sagt noe mere rasistisk enn det som er nevnt ovenfor og det var ene gangen jeg ble kikka.. jeg ble kikka og banna senere av andre grunner..."

Ja, og dei grunnane var mangel på respekt for folka som var på kanalen då - OG pakistanarar.

"... og å kikke meg for manglende respekt for andre.. når jeg sitter og forsvarer medskapninger som er hengt ut som ekkle osv ?? høres det saklig ut.. hvem mangler respekt her lixom.. "

I din verden er sikkert katter og mennesker akkurat like mykje verdt, men eg tvilar på at kattene tar anstøt av at nokre synst dei er ekle. Folk derimot synst ikkje det er noko kjekt å bli kalt for ekkel fordi dei er allergiske, og gitt skylda for at katter i noreg har det så jævlig. - Noko som trass alt er katteeigarane sitt ansvar...

"til sist jeg vet den kanalen ikke er for dol.. men jeg ble av andre dol-brukere henvist dit fordi det var der mange fra dol vanka.. og fordi det bare var dolfolk der.. men jeg så jo nå at der er regla strengere enn småprat og attpåtil sitter det maktgale som skal kikke og banne alle som e annerledes i tanke og prate måte.. "

Demonia, det har du ikkje grunnlag for å skriva, ettersom du ikkje har vore der mens eg har vore der. Eg har kicka nokon frå den kanalen tre gongar totalt. Dei tre gongane var det deg eg kicka, og alle tre gongane var i natt. Eg har vore op på den kanalen i fleire månader, og det har ikkje vore naudsynt å ta slike tiltak i bruk før du laga bråk i natt. Du kallar meg herskesyk og maktgal. Dersom eg var det, trur du ikkje fleire hadde klaga?

"en siste ting med hensikt til respekt bassisten.. det første du sa til meg da jeg kom inn der var at kanalen dolbrukere på undernet henger på var en fjortisskanal.. greit nok.. jeg anki magnus tayz og de andre som henger der har nok et ungt sinn.. men må du vise så mangel på respekt du som er så streng på dette hos andre da ??"

Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som alternativ, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til.

Eg respekterer dei som fortener respekt - dvs dei som respekterer meg og andre. Du har enda ikkje gjort noko for å fortene den respekten. Det einaste eg har høyrd frå deg er drittkasting.

Bare til trøst, kjære deg: mot dumskap kjemper selv gudene forjeves.

Takk for sist foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nattprat" har ingenting med DOL å gjøre...

Det er bare DOL-ere der da Femma, og dere er like innskrumpa alle sammen, såogsi..dere er en sekt..

kanskje dere sekt-medlemmer skal roe dere litt. ikke alle som er på DOL, eller LOL som det egentlig heter er med i denne sekten, men det er faan ikke langt unna..

hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"|hennes grunnlag er hennes alergi.| Nettopp. Og det skjønte alle saman på kanalen unntatt du.|

Mener du jeg skrev det utfra løse luften uten og skjønne hva jeg selv skrev ? Ok jeg skjønte ikke at det var pga alergi.. jeg bare skrev det HELT tilfeldig.. jaggu jeg er ekkel da :-o"

Du var likevel ikkje berettiga til å gå til åtak på Åsemor fordi ho synst katter er ekle - fordi ho er allergisk!

|Rett skal vera rett. Du krangla på eit særskilt usakleg plan, der du mellom anna sa at det var greit å hate pakistanarar, og kalte alle som ikkje var enig med deg for ekle. |

"det har jeg aldri skrevet eller sagt.. jeg sa at pakistanere som kommer til norge koster samfunnet mye.. av penger kulturkrasj skoler osv.. og at man kanke på grunnlag av det da gå ut og mene at innvandrere er ekkle fordi de koster oss stress... det er nok du som ikke forstår så mye lille venn"

Men du sa også at du hadde blitt plaga av nokre pakistanarar og difor ikkje likte dei. Du gjentok dette tre gongar, og det var mellom anna i samband med desse uttalelsene begeret vart nådd og du blei kicka.

|Det er definisjonen på allergi, ja, ikkje definisjonen på dyreplageri. |

"så hvis jeg er alergisk mot maten du spiser.. eller husstøv hos deg er jeg i min fulle rett da jeg sier du påfører meg ekkle ting og er ekkel ??"

Det er i din fulle rett å kalla meg for kva du vil på tomannshand, men i eit forum der folk er for å ha det triveleg og diskutere på eit sakleg plan, skapar det dårleg stemning når du tenner på alle pluggane og skjeller folk ut fordi dei er allergiske.

"|Du blei ikkje kicka for di sterke medkjensle for medskapningane dine, men din manglande respekt for dei folka som var på kanalen då, og dei folka som ikkje var der - altså pakistanarane|

jeg har aldri sagt noe mere rasistisk enn det som er nevnt ovenfor og det var ene gangen jeg ble kikka.. jeg ble kikka og banna senere av andre grunner..."

Ja, og dei grunnane var mangel på respekt for folka som var på kanalen då - OG pakistanarar.

"... og å kikke meg for manglende respekt for andre.. når jeg sitter og forsvarer medskapninger som er hengt ut som ekkle osv ?? høres det saklig ut.. hvem mangler respekt her lixom.. "

I din verden er sikkert katter og mennesker akkurat like mykje verdt, men eg tvilar på at kattene tar anstøt av at nokre synst dei er ekle. Folk derimot synst ikkje det er noko kjekt å bli kalt for ekkel fordi dei er allergiske, og gitt skylda for at katter i noreg har det så jævlig. - Noko som trass alt er katteeigarane sitt ansvar...

"til sist jeg vet den kanalen ikke er for dol.. men jeg ble av andre dol-brukere henvist dit fordi det var der mange fra dol vanka.. og fordi det bare var dolfolk der.. men jeg så jo nå at der er regla strengere enn småprat og attpåtil sitter det maktgale som skal kikke og banne alle som e annerledes i tanke og prate måte.. "

Demonia, det har du ikkje grunnlag for å skriva, ettersom du ikkje har vore der mens eg har vore der. Eg har kicka nokon frå den kanalen tre gongar totalt. Dei tre gongane var det deg eg kicka, og alle tre gongane var i natt. Eg har vore op på den kanalen i fleire månader, og det har ikkje vore naudsynt å ta slike tiltak i bruk før du laga bråk i natt. Du kallar meg herskesyk og maktgal. Dersom eg var det, trur du ikkje fleire hadde klaga?

"en siste ting med hensikt til respekt bassisten.. det første du sa til meg da jeg kom inn der var at kanalen dolbrukere på undernet henger på var en fjortisskanal.. greit nok.. jeg anki magnus tayz og de andre som henger der har nok et ungt sinn.. men må du vise så mangel på respekt du som er så streng på dette hos andre da ??"

Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som alternativ, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til.

Eg respekterer dei som fortener respekt - dvs dei som respekterer meg og andre. Du har enda ikkje gjort noko for å fortene den respekten. Det einaste eg har høyrd frå deg er drittkasting.

"Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som alternativ, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til."

eeehh hvis jeg husker rett, noe jeg bruker så har du aldri vært op på #dol på undernet, når var det du lixom var op der ? den kanalen er registrert den, så jeg tviler på at du har eller kommer til å få access der :)

så du kaller #dol på undernet fjortiss kanal, på et grunnlag som ikke stemmer ? jeg og Demonia har aldri trasha #dol, så der bommer du.

og du sier "den kanalen som vi satte opp som alternativ" hvem "VI" ? dere sekt-medlemmer det da ? du er maktsyk du

wah ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som alternativ, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til."

eeehh hvis jeg husker rett, noe jeg bruker så har du aldri vært op på #dol på undernet, når var det du lixom var op der ? den kanalen er registrert den, så jeg tviler på at du har eller kommer til å få access der :)

så du kaller #dol på undernet fjortiss kanal, på et grunnlag som ikke stemmer ? jeg og Demonia har aldri trasha #dol, så der bommer du.

og du sier "den kanalen som vi satte opp som alternativ" hvem "VI" ? dere sekt-medlemmer det da ? du er maktsyk du

wah ha ha

Tayz, les kva eg skriv før du svarar. Eg skreiv: "Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som ALTERNATIV, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til. "

Dette var ein gong rangler-serveren var nede. Eg var innom #dol ein tur då, men vi satte opp ein alternativ #nattprat-kanal. Den overtok du på ein svært kjip måte. Det VEIT du.

No gidd eg ikkje meir av dette... *ploink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tayz, les kva eg skriv før du svarar. Eg skreiv: "Det var sagt i ein spøkande tone med henblikk på at sist eg var i den kanalen trasha du og tayz den kanalen som vi satte opp som ALTERNATIV, og kicka oss som var op der frå før. I den samanhengen kalte eg dykk for fjortisar, og det var det eg viste til. "

Dette var ein gong rangler-serveren var nede. Eg var innom #dol ein tur då, men vi satte opp ein alternativ #nattprat-kanal. Den overtok du på ein svært kjip måte. Det VEIT du.

No gidd eg ikkje meir av dette... *ploink*

jeg driver ikke å trasher kanaler og det gjør ikke demonia heller..

men du som er med i den sekten trasher jo kanalen/kanaler i bare måten du er på

men du kan si hva du vil for meg, jeg driter i det og jeg driter i deg.. men du hakke noen rett til å banne folk bare fordi de ikke er enige med deg eller sier noe du ikke liker å høre..

og en pakistaner og en katt, har ikke de begge et liv ? hvorfor kicka du ikke de som sa at katter var ekkle ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere konstant dopa? Har dere dysleksi? Schizofreni? Lukta litt mye på lim?

Det er jo en total mangel på sammenheng i det dere skriver. Imponert over bassisten som merkelig nok synes å skjønne hva dere prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere konstant dopa? Har dere dysleksi? Schizofreni? Lukta litt mye på lim?

Det er jo en total mangel på sammenheng i det dere skriver. Imponert over bassisten som merkelig nok synes å skjønne hva dere prater om.

*ler* Beskrivende, musiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...