Gå til innhold

litt brunt blod, 6+4 uker på vei.


sadd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt litt brunaktig blod siden fredag. Det er bare når jeg er på do er litt brunakrig slim på toalettpapir. På lørdag skjedde det samme. igår var alt ok. Idag når jeg kom på jobben skjedde det samme. Jeg er så urolog har ringt legen og har fått time imorgen. Hadde egentlig fått 1. gangs time 17. februar.

Håper at alt er ok. Har noen andre opplevd det sammen. Har menssmerter i tillegg. Har ikke vært gravid før.

håper på svar fra dere.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Hei. Jeg hadde akkurat det samme som deg, litt brun utflod i noen dager. Det hadde jeg da jeg var 6 uker og noen dager på vei. Så fikk jeg det igjen 3 uker senere, da var jeg 9 uker og noe. Men har aldri hatt noe mer etter det. Det har nok noe med hormonene i kroppen å gjøre, som ikke er helt vant til at du er blitt gravid, derfor opphører gjerne ikke mensen helt med en gang. Og siden du sier at du aldri har vært gravid før, så er det høyst sannsynlig ikke farlig i det hele tatt ;)

Jeg er nå gravid i uke 28, så i de aller aller fleste tilfeller går dette bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte i uke 6, er nå 25 uker på vei.Har hatt en MA en gang, den startet som brunt tykt blod. Det kom mye mer enn bare litt farga slim da. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

Jeg er nå 17 uker på vei og opplevde akkurat det samme. Jeg fikk brunaktig utflod i sikkert over en uke fra jeg var 6 uker på vei, og fikk litt til da jeg var ca. 9 uker. Jeg var veldig urolig selv, dette er første gangen jeg er gravid og bestilte derfor en ul i uke 10. Fikk da se et 3 cm langt foster som hoppet og spratt inni meg, helt uvirkelig!! Så det trenger absolutt ikke å være noe farlig, bare hvis det begynner å virkelig blø og gjøre vondt.

Ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurring er uansett vanlig så tidlig i svangerskapet.

Farget utflod er også vanlig. Det trenger ikke bety noe som helst, men det _kan_ også være første tegn på at det vil ende med spontanabort. Men så lenge du ikke blør rødt og / eller får krampeliknende smerter, har du lov til å være optimistisk. Det er _mange_ som opplever det samme uten at det går galt. Fint at du kommer deg til legen nokså raskt.

Jeg har selv hatt den type småblødninger i to av tre svangerskap, og jeg har to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde akkurat det samme som deg, litt brun utflod i noen dager. Det hadde jeg da jeg var 6 uker og noen dager på vei. Så fikk jeg det igjen 3 uker senere, da var jeg 9 uker og noe. Men har aldri hatt noe mer etter det. Det har nok noe med hormonene i kroppen å gjøre, som ikke er helt vant til at du er blitt gravid, derfor opphører gjerne ikke mensen helt med en gang. Og siden du sier at du aldri har vært gravid før, så er det høyst sannsynlig ikke farlig i det hele tatt ;)

Jeg er nå gravid i uke 28, så i de aller aller fleste tilfeller går dette bra! :)

Tusen takk for tilbakemeldinger fra alle sammen. Håper at alt går bra. Har time hos lege idag kl 1330.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde litt rosa utflod da jeg var en uke lenger enn deg. Er nå i uke 25, så det gikk bra for min del.

Som de andre sier her er det ganske vanlig å blø litt i starten uten at dette trenger å bety fare på ferde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt rosa utflod da jeg var en uke lenger enn deg. Er nå i uke 25, så det gikk bra for min del.

Som de andre sier her er det ganske vanlig å blø litt i starten uten at dette trenger å bety fare på ferde.

Hei

Var hos legen igår. Hun tok Gu og alt var ok. Fikk beskjed om dra til Gynokolog for UL. For å være helt sikker. Skal dit på mandag. Jeg hadde time hos henne som jeg ikke hadde avbestilt ennå. Det var for å finne ut om det er noe som ikke stemmer siden vi hadde prøvd i ett år og jeg hadde ikke blitt gravid. Men nå blir det for UL for å se om alt er ok med meg.

Takk for tilbakemeldinger.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL - håper at alt er som det skal!

Ville bare også berolige deg med at det godt kan gå helt fint, selv med litt blødninger. Selv har jeg vært gjennom tre svangerskap med varierende grad av blødninger (fra litt småblødninger som den du beskriver, til å fossblø friskt blod) Det har gått bra alle gangene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...