Gå til innhold

litt brunt blod, 6+4 uker på vei.


sadd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt litt brunaktig blod siden fredag. Det er bare når jeg er på do er litt brunakrig slim på toalettpapir. På lørdag skjedde det samme. igår var alt ok. Idag når jeg kom på jobben skjedde det samme. Jeg er så urolog har ringt legen og har fått time imorgen. Hadde egentlig fått 1. gangs time 17. februar.

Håper at alt er ok. Har noen andre opplevd det sammen. Har menssmerter i tillegg. Har ikke vært gravid før.

håper på svar fra dere.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Hei. Jeg hadde akkurat det samme som deg, litt brun utflod i noen dager. Det hadde jeg da jeg var 6 uker og noen dager på vei. Så fikk jeg det igjen 3 uker senere, da var jeg 9 uker og noe. Men har aldri hatt noe mer etter det. Det har nok noe med hormonene i kroppen å gjøre, som ikke er helt vant til at du er blitt gravid, derfor opphører gjerne ikke mensen helt med en gang. Og siden du sier at du aldri har vært gravid før, så er det høyst sannsynlig ikke farlig i det hele tatt ;)

Jeg er nå gravid i uke 28, så i de aller aller fleste tilfeller går dette bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte i uke 6, er nå 25 uker på vei.Har hatt en MA en gang, den startet som brunt tykt blod. Det kom mye mer enn bare litt farga slim da. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

Jeg er nå 17 uker på vei og opplevde akkurat det samme. Jeg fikk brunaktig utflod i sikkert over en uke fra jeg var 6 uker på vei, og fikk litt til da jeg var ca. 9 uker. Jeg var veldig urolig selv, dette er første gangen jeg er gravid og bestilte derfor en ul i uke 10. Fikk da se et 3 cm langt foster som hoppet og spratt inni meg, helt uvirkelig!! Så det trenger absolutt ikke å være noe farlig, bare hvis det begynner å virkelig blø og gjøre vondt.

Ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider