ulrik1 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Daglig det siste halve året har jeg hver morgen, og flere ganger i løpet av dagen, måtte grave puss ut av øyet mitt. Det starter med at det klør i øyet, jeg blunker masse og får av og til tåkete syn. Så går jeg til speilet hvor jeg drar ned øyelokket (det nederste) og ser en rand med hvit puss, i kanten mot øyeeplet, som jeg fjerner med pekefingeren. Dette gjelder begge øynene. Straks dette er borte virker det som øyet puster bedre og jeg virker å våkne litt. Jeg vurderte en stund om dette kunne skyldes allergi, og kjøpte reseptfri allergimedisin på et apotek. Tok denne som anbefalt i en ukes tid, men uten forandring. Men nå begynner dette å bli plagsomt. Det svir stadig mer på øynene, og jeg er redd for at jeg skal påføre meg selv infeksjoner ved å ikke alltid være steril på fingrene under denne operasjonen. Hva kan dette være og hvordan kan man bli kvitt det? Jeg er en 31 år gammel mann, bebrillet og bosatt i Oslo sentrum. Er utpreget B-menneske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216327-puss-p%C3%A5-%C3%B8yet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.