Nina52 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg forteller min historie slik at andre kanskje kan dra nytte av den. Jeg fikk migrene (arvelig) allerede i 13-årsalderen, og det ble verra da jeg fikk mensen rundt 15. Hver måned hadde jeg migrene i forbindelse med mensen og det ble en del av livet som jeg alltid måtte ta hensyn til. Derfor gikk jeg glipp av mye. I tillegg til å ha migrene i mensenperioden, fikk jeg alltid migrene når jeg skulle noe spesielt. Hvor mange julebord ble ikke avlyst i siste øyeblikk, og hvor mange ganger måtte jeg ikke forlate selskaper tidlig? Mange ganger! Jeg tålte verken lys, lyder eller lukter, så det sier seg selv at det sosiale livet mitt var like null. Jeg fikk et barn da jeg var 21 og ingenting forandret seg. Da jeg var 36 år, begynte det å skje rare ting med meg, men legen kunne ikke finne noe galt. Da jeg var 38 kunne legen konstatere full ovegangsalder. Det ble ut med spiral og inn med hormoner. De første årene fikk jeg Trisekvens og hadde blødninger. Mensen hadde jeg aldri mistet. Migrenen var forsatt der, den måtte jeg bare leve med. Jeg fikk anfall som kunne vare opp til en uke, selv om jeg spiste enorme mengder tabletter av ulike slag. Jeg ble satt på alt som tenkes kan av ulike leger opp gjennom årene fra forebyggende til stikkpiller. Ingen ting hjalp. Da den rene migrenemedisinen kom, var jeg overlykkelig, Jeg kunne fungere sånn nogenlunde på jobben hvis jeg tok medisinen i tide. Slik gikk en stund, mens mengden av medisiner bare økte. Etter hvert ble det verre og verre, og jeg begynte å lure på om jeg virkelig skulle tilbringe resten av livet med denne forferdelige migrnen som np føltes invaliserende. Jeg ble først henvist til nevrolog. Han fant ikke noe galt, bortsett fra at han mente jeg tok for mange tabletter. Jeg var inne i en ond sirkel, der medisinen trigget hodepinen. Jeg førte dagbok i 2 år der jeg skrev ned alt jeg tok av medisiner. Det var mye, alt for mye! Jeg hadde tabletter overalt, i vesker, lommebok, lommer, skuffer og skap av frykt for å ikke ha dem når jeg behøvde dem. Min allmenlege skjønte da at jeg måtte avvendes, og jeg ble lagt inn på Ullevål for å få giften ut av kroppen. Etterpå skulle jeg bare ta toppen 2 tabletter i uka (Zomig). Det var tøft, men det gikk bra en stund. Et år etter var jeg tilbake i nesten gamle vaner, for man blir desperat når man føler man har en dolk inn i tinningen. På denne tiden satte gynekologen meg på hormoner som gjorde at mensen stoppet, men det gjorde ikke migrenen. Jeg vil nesten gå så langt som å si at den ble nesten kronisk. Jeg forsøkte også det meste av alternativ medisin, naturpiller, massasje, akupunktur, soneterapi og jeg vet ikke hva. Alt ble prøvd. Det eneste som skjedde var at jeg ble bankerott. Jeg brukte tusenvis av kroner i håp om at noe skulle hjelpe. Jeg ble etterhvert så sliten, nedbrytt og utbrent at jeg fant ut at jeg ikke orket å jobbe lenger. Min mann og jeg flyttet til Spania for å stresse ned, tenkte at det kanskje kunne være en løsning. Jeg var så heldig å kunne ta med meg deler av jobben, slik at vi overlevde økonomisk. Jeg var da 50 år. Her nede traff jeg en kvinne som fortalte at hun ikke kunne ta hormoner på grunn av sin migrene. Det var nytt for meg, det var aldri noen som spurte meg heller. Ingen leger, spesialister eller sykehuset så noen sammenheng. Jeg tenkte at jeg kunne gjøre et forsøk, og sluttet med hormoner for ett år siden. Da hadde jeg så og si kronisk migrene, det var få dager jeg var helt frisk. Det var som å bli født på ny. Resultatet kom fort. Migrenen uteble og det forbløffet meg ikke så lite. Hvorfor var det ingen fagpersoner som hadde sett sammenhengen? Jeg er nå 54 år og føler jeg har fått et nytt liv. Jeg kan gå ut og hygge meg uten å tenke på at ett glass vin gjør meg sengeliggende. Jeg kan gjøre avtaler uten å kansellere, og slippe å ligge til sengs med nedrullede gardiner i flere dager i strekk. Min mann har også fått et nytt samliv og en ny kone, for nå slipper han å møte til avtaler alene. Jeg er overlykkelig over endelig å kunne leve et normalt liv i en alder av 54. Når jeg tenker på alle årene med smerter,kunne jeg lett bli bitter og skuffet over legene. Men jeg er bare glad for at jeg endelig har begynt å fungrere normalt, kan treffe venner, og til og med kose meg med litt vin. Det er en helt ny opplevelse! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buenna Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Sluttet med hormoner? Gikk du på hormoner når migrenen begynte da? Nei? Klarer liksom ikke å se noen sammenheng her, og tror nok at en stor del av dette er psykisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Mener du at du sluttet å få migrene da du sluttet med hormoner (som i prevensjon)? Legen min sier at man kan få mer migrene i overgangsalderen, og så etter overgangsalderen kan man miste migrene. Kan det ha vært det som har skjedd med deg? Jeg har selv migrene gjerne 4-5 ganger i uken, en sjelden uke 0. Jeg har medisiner som kan stoppe anfall, men jeg får migrene for ofte og tar nok litt for mye medisiner (men jeg prøver å ikke ta mer enn 8 tabletter i måneden). Jeg ringte faktisk legen i dag for å få ny time; jeg vil ta ut hormonspiralen selv om legen ikke mener jeg bør gjøre det. Altså; han sier noen får færre anfall med hormonspiralen. Men jeg fikk langt flere anfall etter fødsel nr. 2 (migrenen startet etter første fødsel)- da jeg også fikk hormonspiralen. Jeg har grått i dag, jeg er så fortvilet. Migrenen styrer livet mitt. Jeg lurer på om vannårer under huset kan ha noe å si, men jeg vet ikke om det er vannårer her. Jeg lurer på om huset har muggsopp som gir migrene.... Jeg er fortvilet og så lei meg. Dager går bort, og jeg er lei smertene. Jeg kan ikke jobbe det jeg vil og vi sliter økonomisk. Jeg mister tid sammen med ungene pga. dette. Jeg er rett over tretti år og orker ikke migrenen lenger. Jeg har vært hos nevrolog uten å få vite noe mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Sluttet med hormoner? Gikk du på hormoner når migrenen begynte da? Nei? Klarer liksom ikke å se noen sammenheng her, og tror nok at en stor del av dette er psykisk. Jeg tror det kan være fordi hun er over overgangsalderen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina52 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Mener du at du sluttet å få migrene da du sluttet med hormoner (som i prevensjon)? Legen min sier at man kan få mer migrene i overgangsalderen, og så etter overgangsalderen kan man miste migrene. Kan det ha vært det som har skjedd med deg? Jeg har selv migrene gjerne 4-5 ganger i uken, en sjelden uke 0. Jeg har medisiner som kan stoppe anfall, men jeg får migrene for ofte og tar nok litt for mye medisiner (men jeg prøver å ikke ta mer enn 8 tabletter i måneden). Jeg ringte faktisk legen i dag for å få ny time; jeg vil ta ut hormonspiralen selv om legen ikke mener jeg bør gjøre det. Altså; han sier noen får færre anfall med hormonspiralen. Men jeg fikk langt flere anfall etter fødsel nr. 2 (migrenen startet etter første fødsel)- da jeg også fikk hormonspiralen. Jeg har grått i dag, jeg er så fortvilet. Migrenen styrer livet mitt. Jeg lurer på om vannårer under huset kan ha noe å si, men jeg vet ikke om det er vannårer her. Jeg lurer på om huset har muggsopp som gir migrene.... Jeg er fortvilet og så lei meg. Dager går bort, og jeg er lei smertene. Jeg kan ikke jobbe det jeg vil og vi sliter økonomisk. Jeg mister tid sammen med ungene pga. dette. Jeg er rett over tretti år og orker ikke migrenen lenger. Jeg har vært hos nevrolog uten å få vite noe mer. Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget ditt, sitter med gråten i halsen. Kjenner meg så godt igjen. Jeg har lest at hos de som får migrene tidlig, vil den brenne ut under overgangsalderen. Det er nok det den egentlig har gjort med meg. Jeg har ikke noe annen forklaring på at jeg nå er migrenefri og det er IKKE psykisk. For noe tull! Det er klart at unaturlige hormoner gjør noe med kroppen vår, og legene er særdeles uenige om man skal bruke dem eller ikke. Min spanske lege er helt imot det og sier det er farlig. Du bruker hormonspiral som prevensjon,hva med å bruke en helt vanlig spiral? Det er verd et forsøk. Jo mindre gifter og unaturlige ting vi får i oss, dess bedre er det. Bra at du skal til nevrolog, så får du i hvert fall klarhet om det er noe der. Jeg føler med deg og håper at ting blir bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonelle Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Mener du at du sluttet å få migrene da du sluttet med hormoner (som i prevensjon)? Legen min sier at man kan få mer migrene i overgangsalderen, og så etter overgangsalderen kan man miste migrene. Kan det ha vært det som har skjedd med deg? Jeg har selv migrene gjerne 4-5 ganger i uken, en sjelden uke 0. Jeg har medisiner som kan stoppe anfall, men jeg får migrene for ofte og tar nok litt for mye medisiner (men jeg prøver å ikke ta mer enn 8 tabletter i måneden). Jeg ringte faktisk legen i dag for å få ny time; jeg vil ta ut hormonspiralen selv om legen ikke mener jeg bør gjøre det. Altså; han sier noen får færre anfall med hormonspiralen. Men jeg fikk langt flere anfall etter fødsel nr. 2 (migrenen startet etter første fødsel)- da jeg også fikk hormonspiralen. Jeg har grått i dag, jeg er så fortvilet. Migrenen styrer livet mitt. Jeg lurer på om vannårer under huset kan ha noe å si, men jeg vet ikke om det er vannårer her. Jeg lurer på om huset har muggsopp som gir migrene.... Jeg er fortvilet og så lei meg. Dager går bort, og jeg er lei smertene. Jeg kan ikke jobbe det jeg vil og vi sliter økonomisk. Jeg mister tid sammen med ungene pga. dette. Jeg er rett over tretti år og orker ikke migrenen lenger. Jeg har vært hos nevrolog uten å få vite noe mer. Migrene kan virkelig ødelegge liv... Men hvis det viser seg at for noen er det de kvinnelige hormonene som utløser det, kan man påføre seg selv overgangsalder for å slippe smertene? Litt dramatisk å operere bort eggstokkene, kanskje. Det som er mistenkelig med min migrene er at den kom i puberteten. Anfallene følger menstruasjonssyklusen + noen ekstra ved gøyale anledninger som jeg har gledet meg til. Jeg tålte ikke noen slags p-piller - kjempeforverring av migrene og humør. TIlslutt fikk jeg hormonspiral - og jeg har knapt hatt et anfall siden. Dette får meg til å lure på om noen kvinner ikke tåler sine egne hormoner. Forskes det noe på dette? Noen som har snakket med noen eksperter på dette? Lurer jeg. Og hater mine egne hormoner... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buenna Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget ditt, sitter med gråten i halsen. Kjenner meg så godt igjen. Jeg har lest at hos de som får migrene tidlig, vil den brenne ut under overgangsalderen. Det er nok det den egentlig har gjort med meg. Jeg har ikke noe annen forklaring på at jeg nå er migrenefri og det er IKKE psykisk. For noe tull! Det er klart at unaturlige hormoner gjør noe med kroppen vår, og legene er særdeles uenige om man skal bruke dem eller ikke. Min spanske lege er helt imot det og sier det er farlig. Du bruker hormonspiral som prevensjon,hva med å bruke en helt vanlig spiral? Det er verd et forsøk. Jo mindre gifter og unaturlige ting vi får i oss, dess bedre er det. Bra at du skal til nevrolog, så får du i hvert fall klarhet om det er noe der. Jeg føler med deg og håper at ting blir bedre. Tull? Om migrenen virkelig var forårsaket av hormoner som ble tilsatt kroppen,hvordan har det seg da at du fikk migrenen FØR du begynte med noen form for hormoner? For jeg regner da virkelig med at du ikke brukte p-piller som 13-åring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget ditt, sitter med gråten i halsen. Kjenner meg så godt igjen. Jeg har lest at hos de som får migrene tidlig, vil den brenne ut under overgangsalderen. Det er nok det den egentlig har gjort med meg. Jeg har ikke noe annen forklaring på at jeg nå er migrenefri og det er IKKE psykisk. For noe tull! Det er klart at unaturlige hormoner gjør noe med kroppen vår, og legene er særdeles uenige om man skal bruke dem eller ikke. Min spanske lege er helt imot det og sier det er farlig. Du bruker hormonspiral som prevensjon,hva med å bruke en helt vanlig spiral? Det er verd et forsøk. Jo mindre gifter og unaturlige ting vi får i oss, dess bedre er det. Bra at du skal til nevrolog, så får du i hvert fall klarhet om det er noe der. Jeg føler med deg og håper at ting blir bedre. Tusen takk for svar. Jeg var hos nevrolog før jul uten å få vite noe nytt. Jeg vil prøve å være uten hormonspiralen en periode og så kan mannen min bruke kondom. Alt jeg vet er at jeg ikke kan ha det som det er nå. Migrenen styrer alt og henger over meg som en tung mørk skygge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Migrene kan virkelig ødelegge liv... Men hvis det viser seg at for noen er det de kvinnelige hormonene som utløser det, kan man påføre seg selv overgangsalder for å slippe smertene? Litt dramatisk å operere bort eggstokkene, kanskje. Det som er mistenkelig med min migrene er at den kom i puberteten. Anfallene følger menstruasjonssyklusen + noen ekstra ved gøyale anledninger som jeg har gledet meg til. Jeg tålte ikke noen slags p-piller - kjempeforverring av migrene og humør. TIlslutt fikk jeg hormonspiral - og jeg har knapt hatt et anfall siden. Dette får meg til å lure på om noen kvinner ikke tåler sine egne hormoner. Forskes det noe på dette? Noen som har snakket med noen eksperter på dette? Lurer jeg. Og hater mine egne hormoner... Jeg tror det varierer veldig hvorfor noen har migrene. Jeg fikk det rundt første fødsel da vi flyttet inn i dette huset. Jeg har faktisk tenkt tanken å komme i overgangsalderen for så å kanskje bli kvitt migrenen... Men jeg er enda ung, så jeg vet ikke om det er så lurt. Og jeg vet heller ikke hva kroppen gjennomgår i overgangsalderen samt at jeg ikke orker en periode med mer anfall (som overgangsalderen kan gi). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonelle Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tull? Om migrenen virkelig var forårsaket av hormoner som ble tilsatt kroppen,hvordan har det seg da at du fikk migrenen FØR du begynte med noen form for hormoner? For jeg regner da virkelig med at du ikke brukte p-piller som 13-åring? Man kommer i puberteten som 12-13 åring:-) Og tåler man ikke kvinnelige hormoner - tåler man kanskje ikke sine egne heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tull? Om migrenen virkelig var forårsaket av hormoner som ble tilsatt kroppen,hvordan har det seg da at du fikk migrenen FØR du begynte med noen form for hormoner? For jeg regner da virkelig med at du ikke brukte p-piller som 13-åring? Kanskje endringer i kroppen i forbindelse med puberteten ga henne migrene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Man kommer i puberteten som 12-13 åring:-) Og tåler man ikke kvinnelige hormoner - tåler man kanskje ikke sine egne heller. Vet du noe mer om å ikke tåle egne hormoner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonelle Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vet du noe mer om å ikke tåle egne hormoner? Ikke annet enn fra egen erfaring. Min migrene kom da jeg kom i pubertet. Den følger syklus nesten slavisk. Den ble verre av p-piller. Noen kan få mer migrene av hormonspiral, min ble nesten "kurert". Dette får meg til å tro at våre hormoner spiller en ganske stor rolle i migrene - for noen hvertfall. Det finnes sikkert mange andre årsaker også. Med hormonspiral undertrykkes produksjonen av hormoner lokalt i livmoren, uten store utslipp av hormoner som ved vanlig syklus uten medisiner eller ved tilførsel. Skulle gjerne visst mere om dette. Spiralen skal jo ut engang, kommer da migrenen tilbake? Hva når jeg skal ha barn? Noen gynekologer som kunne tenke seg å slå seg sammen med noen nverologer og løse denne gåten? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ikke annet enn fra egen erfaring. Min migrene kom da jeg kom i pubertet. Den følger syklus nesten slavisk. Den ble verre av p-piller. Noen kan få mer migrene av hormonspiral, min ble nesten "kurert". Dette får meg til å tro at våre hormoner spiller en ganske stor rolle i migrene - for noen hvertfall. Det finnes sikkert mange andre årsaker også. Med hormonspiral undertrykkes produksjonen av hormoner lokalt i livmoren, uten store utslipp av hormoner som ved vanlig syklus uten medisiner eller ved tilførsel. Skulle gjerne visst mere om dette. Spiralen skal jo ut engang, kommer da migrenen tilbake? Hva når jeg skal ha barn? Noen gynekologer som kunne tenke seg å slå seg sammen med noen nverologer og løse denne gåten? :-) Jeg kjenner en jente som får migrene en dag i måneden, og det klarer hun fint fordi hun tar tablett når hun kjenner det kommer. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde det som henne; nå er det flere dager i uken og jeg vet aldri når det dukker opp. Kjenner du noen som tror de har fått mer migrene av hormonspiralen og mindre når de tok den ut? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonelle Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg kjenner en jente som får migrene en dag i måneden, og det klarer hun fint fordi hun tar tablett når hun kjenner det kommer. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde det som henne; nå er det flere dager i uken og jeg vet aldri når det dukker opp. Kjenner du noen som tror de har fått mer migrene av hormonspiralen og mindre når de tok den ut? Ingen jeg kjenner har hormonspiral + migrene. Beklager:-) Men still spørsmålet til gynekologen / nevrologen her på forum - kanskje de kan gi oss noe info? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ingen jeg kjenner har hormonspiral + migrene. Beklager:-) Men still spørsmålet til gynekologen / nevrologen her på forum - kanskje de kan gi oss noe info? Jeg tror det varierer veldig hvorfor noen har migrene, så jeg må nok bare prøve å finne ut hva som kan hjelpe meg. Kanskje du er over overgangsalderen når du slutter med hormonspiralen slik at du slipper migrenen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonelle Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg tror det varierer veldig hvorfor noen har migrene, så jeg må nok bare prøve å finne ut hva som kan hjelpe meg. Kanskje du er over overgangsalderen når du slutter med hormonspiralen slik at du slipper migrenen? Skulle gjerne hatt barn først, da:-) Men gruer meg til å ta ut spiralen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina52 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Sluttet med hormoner? Gikk du på hormoner når migrenen begynte da? Nei? Klarer liksom ikke å se noen sammenheng her, og tror nok at en stor del av dette er psykisk. Det jeg tror er at migrenen som jeg fikk allerede i puberteten, kanskje ville ha brent ut etter hvert hvis jeg ikke hadde begynt med kunstige hormoner i overgangsalderen. Det var da migrenen ble virkelig ille. Jeg kan ikke forklare på annen måte det at jeg nå er migrenefri. Siden legene ikke er særlig interesset, må en jo prøve å finne svar selv. En får være sin egen lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har ofte migrene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Skulle gjerne hatt barn først, da:-) Men gruer meg til å ta ut spiralen... Jeg hadde faktisk ikke migrene da jeg var gravid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1593332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
guriana Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som har prøvet NOMIGRA som en kan kjøpe i helsekosten? Den er verdt et forsøk, prøv vel! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216331-migrene-et-halvt-liv/#findComment-1595844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.