Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Så godt å høre at du har fått et "nytt" liv! =)

Jeg tror også på det at hormoner kan forverre migrene.

Jeg har også slitt med migrne siden barneskolen. Jeg bruker ikke prevansjon nå og det hjelper meg mye. Har også begynt med imigran nesespray som tar de fleste anfall og gjør at jeg kan leve som normalt etterpå.

Hadde en periode jeg brukte Relpax, men de slo meg helt ut..

Migrenen styrte mye av livet mitt før. Det er herlig å slippe det nå! :D

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Sluttet med hormoner? Gikk du på hormoner når migrenen begynte da? Nei? Klarer liksom ikke å se noen sammenheng her, og tror nok at en stor del av dette er psykisk.

Hei dere! har selv hatt migrene et helt liv fra jeg var 20år, Nå bruker jeg sprøyte i låret Og det hjelper hver gang. JEg har ikke hatt mens på 5 år ,bruker ingen hormoner. Likevel har jeg migrene med oppkast hvis jeg ikke tar sprøyten. uff ja mye smerter oppigjennom disse årene som har gått.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...