Gå til innhold

Etter bukplastikk operasjon

Anbefalte innlegg

Jeg hadde buk operasjon for ca 4 mnd siden! Alt er egentlig blitt veldig bra! Men har mye ubehag i magen(ikke vondt!!) men litt hoven og ømm og det kjennes som jeg er støl!

Var til 3 mnd kontroll nå på fredag-og legen syntes heller ikke det var pent! Og ville gjerne gjøre noe med det!! Noen som har hatt liknende problem!! Vet ikke om jeg er klar for en ny "runde" nå selvom den ikke blir "så" ille!!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216337-etter-bukplastikk-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Har ingen greie på bukplastikk, men la inn silikon i fjor.

Jeg ble ikke forhnøyd med arrene, så legen flyttet disse litt. Dette var en bitteliten sak som ble gjort under lokalbedøvelse. Kunne ikke på noen måte sammenlignes med selve inngrepet.

Synes du skal høre litt mer med legen for å se hva han har tenkt til å gjøre.

Har ingen greie på bukplastikk, men la inn silikon i fjor.

Jeg ble ikke forhnøyd med arrene, så legen flyttet disse litt. Dette var en bitteliten sak som ble gjort under lokalbedøvelse. Kunne ikke på noen måte sammenlignes med selve inngrepet.

Synes du skal høre litt mer med legen for å se hva han har tenkt til å gjøre.

gratulerer med nye pupper! det ønsker jeg meg og! kunne du tenkt deg å fortelle meg litt om hvordan det var for deg og hvor du utførte inngrepet? pris etc..

gratulerer med nye pupper! det ønsker jeg meg og! kunne du tenkt deg å fortelle meg litt om hvordan det var for deg og hvor du utførte inngrepet? pris etc..

Gjorde dette i Februar i fjor på Volvat i Fredrikstad.

La inn 325 ml. under muskelen. Jeg er 165 høy og veier 59 kilo. Hadde før en bitteliten 80A BH. Nå bruker jeg 80C.

Ingen komplikasjoner, men jeg følte meg veldig usikker på størrelsen. Kirurgen la inn en del mer enn vi ble enige om. I ettertid (med litt ekstra forklaring fra kirurgen) er jeg nå fornøyd med størrelsen. Formen har også blitt veldig bra.

Arrene ble for langt nede, og du kunne se disse under BH-spilene. I desember foretok derfor kirurgen enda ett inngrep for å flytte arrene litt lengre opp.

Det ser ut til at det nå har blitt bedre.

Alt i alt veldig fornøyd.

Det gjør veldig vondt helt i starten, men smertene blir mye mindre bare i løpet av 3-4 dager.

Vet ikke helt hva mer jeg skal fortelle, men spør om det er noe spesielt du lurer på.

Gjorde dette i Februar i fjor på Volvat i Fredrikstad.

La inn 325 ml. under muskelen. Jeg er 165 høy og veier 59 kilo. Hadde før en bitteliten 80A BH. Nå bruker jeg 80C.

Ingen komplikasjoner, men jeg følte meg veldig usikker på størrelsen. Kirurgen la inn en del mer enn vi ble enige om. I ettertid (med litt ekstra forklaring fra kirurgen) er jeg nå fornøyd med størrelsen. Formen har også blitt veldig bra.

Arrene ble for langt nede, og du kunne se disse under BH-spilene. I desember foretok derfor kirurgen enda ett inngrep for å flytte arrene litt lengre opp.

Det ser ut til at det nå har blitt bedre.

Alt i alt veldig fornøyd.

Det gjør veldig vondt helt i starten, men smertene blir mye mindre bare i løpet av 3-4 dager.

Vet ikke helt hva mer jeg skal fortelle, men spør om det er noe spesielt du lurer på.

tusen takk! det er viktig å gjøre litt research! :) så de er flinke i fredrikstad? hva kostet det? hvorfor la han inn mer og har han lov til å gjøre det uten ditt samtykke? høres spesielt ut..

Annonse

tusen takk! det er viktig å gjøre litt research! :) så de er flinke i fredrikstad? hva kostet det? hvorfor la han inn mer og har han lov til å gjøre det uten ditt samtykke? høres spesielt ut..

Mener jeg betalte 28.000,-.

Tror ikke han er flinkere eller dårligere enn andre. Det var bare praktisk da det var nærme.

Han forklarte at han la inn mer ettersom dette ville passe bedre til meg. Dette kunne han ikke se før operasjonen. Han mener det er viktig at innlegget stemmer med bredden på kroppen (så du ikke får to kuler på hver sin side) + hvor stor plass det er. Om man ikke fyller passe opp den plassen det er vil brystene henge mer, og resultatet derfor bli dårligere.

Vet ikke om dette stemmer, men jeg "kjøpte" den forklaringen.

Mener jeg betalte 28.000,-.

Tror ikke han er flinkere eller dårligere enn andre. Det var bare praktisk da det var nærme.

Han forklarte at han la inn mer ettersom dette ville passe bedre til meg. Dette kunne han ikke se før operasjonen. Han mener det er viktig at innlegget stemmer med bredden på kroppen (så du ikke får to kuler på hver sin side) + hvor stor plass det er. Om man ikke fyller passe opp den plassen det er vil brystene henge mer, og resultatet derfor bli dårligere.

Vet ikke om dette stemmer, men jeg "kjøpte" den forklaringen.

Takk for svar!! Jeg har også operert på volvat i fredrikstad!! Men det er 4 år siden da!! Å jeg tok bort pupper!!! Var 80F og ble 80C!! Kjempe fornøyd!!! selvom arra er stygge!!

Men ang buk plastikk!!

Det er absolutt å anbefalle!!! Har blitt absolutt mye bedre enn det var!! Borsett fra denne muskelen da!! De snakket om å gå inn å fett suge der!! Vet ikke ennå hva de skal gjøre eller ikke!! skal tilbake for endelig beskjed i april!! Vil absolutt ikke ha sånn "bule" mage!!!!! Så det skulle de fixe på sa de!!

Takk for svar!! Jeg har også operert på volvat i fredrikstad!! Men det er 4 år siden da!! Å jeg tok bort pupper!!! Var 80F og ble 80C!! Kjempe fornøyd!!! selvom arra er stygge!!

Men ang buk plastikk!!

Det er absolutt å anbefalle!!! Har blitt absolutt mye bedre enn det var!! Borsett fra denne muskelen da!! De snakket om å gå inn å fett suge der!! Vet ikke ennå hva de skal gjøre eller ikke!! skal tilbake for endelig beskjed i april!! Vil absolutt ikke ha sånn "bule" mage!!!!! Så det skulle de fixe på sa de!!

Kanskje kirurgen ikke er så flink med arr. Det er jo litt kjedelig.

Lykke til videre med magen. Jeg er heldig å slipper å tenke på det. Har relativt flat mage:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...