Lilletull Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Fikk for et par år siden påvist kjønnsvorter ved en celleprøve. Har aldri hatt synlige vorter og har heldigvis et ufarlig virus som ikke kan føre til kreft. Jeg hadde da vært sammen med min nåværende samboer i ca. 1/2 år og regner det for sannsylig at jeg ble smittet av han. Vi har en gang lagt merke til små røde "vorter" på hans penis, men de forsvant.Han har heller ikke vært hos lege for å prøve å finne ut om han har kjønnsvorter, og jeg har lest at det er vanskelig å påvise kjønnsvorter på menn, med mindre de har synlige vorter. Det jeg lurer på da er om min kjære samboer kan ha et kreftfarlig virus ,selv om ikke jeg har det, eller har vi samme type vortevirus? Tar da utgangspunkt i at han faktisk har kjønnsvorter. På forhånd takk for alle svar! =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216595-samme-type-kj%C3%B8nnsvortevirus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.