rjdio Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hei til dere som har fått utført plastisk kirurgi spesielt brystkirurgi! jeg ønsker å fylle opp puppene mine og kanskje foreta et løft om legen mener det trengs! dette er pga vektnedgang. de har alltid vært store men nå er de blitt små,jeg syns også formen har forandret seg og det er ikke noe gøy! håper noen vil dele sine erfaringer med meg om hvilke sykehus og kirurger som ble valgt,etterbehandling og spes resultat! håper noen kan anbefale noen steder,for jeg har sett så mange dårlige jobber at jeg er blitt svært skeptisk! jeg betaler gjerne det dobbelte for et godt resultat! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216643-r%C3%A5d-om-valg-av-klinikk-og-kirurg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narine Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann:) Jeg ble selv operert av dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken for 8 mnd siden og må si det jeg er superfornøyd med resultatet!Puppene ser og kjennes naturlig ut,og arrene er nesten usynlige allerede. Alle som har sett dem synes de er perfekte og at de kjennes naturlig ut Men du må huske på det at utgangspunktet ditt før operasjonen oxo har mye å si,slik som mengde brystvev,heng i brystet og individuell sårheling bla..Så du må høre på kirurgen og hvilke råd han gir,synes Schistad var flink til dette,i tillegg til at han fikk meg til å føle meg trygg på operasjonen(var svært nervøs) Siden jeg er tynn og hadde lite brystvev ble protesen lagt under muskelen i en passe stor størrelse som jeg sammen med han fann frem til(300 gr) I tillegg fikk jeg god oppfølging etterpå,og Fornebuklinikken har og en sikkerhetsgaranti som gjør at hvis du får noen slags form for problemer med brystinnleggene så fikser de det gratis!(det var blant annet en av de avgjørende faktorene til at jeg valgte dette stedet i tillegg til at jeg hadde hørt mye positivt herfra.) Men det kommer i grunnen an på hva du er ute etter som avgjør valg av klinikk.De er proffe og konservativa på Fornebu,så noen Pamela-pupper får du mest sannsynlig ikke,har ikke noe imot jenter som ønsker seg store d får være opp til hver enkelt å bestemme hva de liker selvfølgelig;).Jeg ønsket meg mest mulig naturlig resultat,og derfor appellerte denne klinikken til meg. Lykke til med ditt videre valg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216643-r%C3%A5d-om-valg-av-klinikk-og-kirurg/#findComment-1597773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjult nå Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann:) Jeg ble selv operert av dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken for 8 mnd siden og må si det jeg er superfornøyd med resultatet!Puppene ser og kjennes naturlig ut,og arrene er nesten usynlige allerede. Alle som har sett dem synes de er perfekte og at de kjennes naturlig ut Men du må huske på det at utgangspunktet ditt før operasjonen oxo har mye å si,slik som mengde brystvev,heng i brystet og individuell sårheling bla..Så du må høre på kirurgen og hvilke råd han gir,synes Schistad var flink til dette,i tillegg til at han fikk meg til å føle meg trygg på operasjonen(var svært nervøs) Siden jeg er tynn og hadde lite brystvev ble protesen lagt under muskelen i en passe stor størrelse som jeg sammen med han fann frem til(300 gr) I tillegg fikk jeg god oppfølging etterpå,og Fornebuklinikken har og en sikkerhetsgaranti som gjør at hvis du får noen slags form for problemer med brystinnleggene så fikser de det gratis!(det var blant annet en av de avgjørende faktorene til at jeg valgte dette stedet i tillegg til at jeg hadde hørt mye positivt herfra.) Men det kommer i grunnen an på hva du er ute etter som avgjør valg av klinikk.De er proffe og konservativa på Fornebu,så noen Pamela-pupper får du mest sannsynlig ikke,har ikke noe imot jenter som ønsker seg store d får være opp til hver enkelt å bestemme hva de liker selvfølgelig;).Jeg ønsket meg mest mulig naturlig resultat,og derfor appellerte denne klinikken til meg. Lykke til med ditt videre valg! Tror Kveim, som svarer her, er blant de beste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216643-r%C3%A5d-om-valg-av-klinikk-og-kirurg/#findComment-1598182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.