Gå til innhold

Svimmelhet etter lunch

Anbefalte innlegg

Jeg er en 26år gammel mann med en kropp jeg ikke kan klage på. Jeg er av typen som går på jobb uansett, og jeg har ikke vært borte fra jobb de siste fem årene (minst). Jeg har de siste årene hatt en noe fysisk jobb, men i november byttet jeg jobb til en stillesittende jobb. Da kom det tilbake noe som gjorde at jeg strevde noe voldsomt på skolen, etter lunch klarer jeg ikke å konsentrere meg. I dag tok jeg en test, jeg sprang bort til butikken i lunchen, og tok ett glass cola når jeg kom tilbake, straks etterpå ble jeg helt svimmel, og begynte faktisk å se litt tåkete. Kan jeg være på vei til å få sukkersyke eller lignende? Jeg har tidligere fått målt ett litt lavt blodtrykk av bedriftslege, om det har noe å si. Håper på svar, og event tips til hvordan jeg skal holde meg mer fokusert etter lunch.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216710-svimmelhet-etter-lunch/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...