Gjest lille rosinen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Etter to uker med mer eller mindre vondt i halsen gikk jeg i forrige uke til lege for å sjekke for streptokokker noe jeg ikke hadde (siden jeg jobber med ei som hadde det). Tok blodprøve for å sjekke ut kyssesyke, denne har jeg ikke fått svar på enda. Jeg ble derimot helt bra i halsen i løpet av få dager helt til i dag. I kveld har jeg hatt så vondt i halsen at jeg har hatt problemer med å spise... Og jeg har vondt på akkurat samme sted som sist, så høyt oppe i halsen at jeg nesten kan si at det er helt bakerst på tunga på høyre side. Noen som har noen ide om hvorfor det vender tilbake? Er det noen vits å kontakte lege igjen? Er det sannsynlig at stress på jobben er litt av grunnen til at jeg sliter med halsen? Tok en ibux i kveld for å få spist kveldsmat... :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216748-vond-hals-som-kommer-og-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.