lille lade Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei. Jeg er en fortvilet storesøster til min bror på 18 år. Han har plutselig blitt så syk, og ingen leger finner ut av dette. Han vil bare sove hele tiden. Vil ikke snakke med noen, eller ha nærhet. Matlysten er god. Han får ikke konsentrert seg og sier selv at han er "rar" i hodet.Han tør ikke kjøre bil for eksempel. Vi mistenker at reaksjonen har noe med alkohol å gjøre da dette har hendt 3 ganger tidligere. Han kan drikke og være fin dagen etter, og så skjer dette. De forige gangene varte det i 5 til 7 uker. Han har vært innlagt på sykehus til utredning. Prøvd endel alternativ medisin. Ingen kan hjelpe oss med hva det er som skjer med han, og om det er noe vi kan gjøre... Han er i en lærlingssituasjon hvor han stortrives. Har det veldig godt i livet, likevel likner det veldig en depresjon. Men jeg tror han bare blir veldig redd for hva som skjer og skuffet over ikke å finne ut hvorfor han blir sånn... Noen har ment det kan være han har blitt alkoholforgiftet, og deretter deprimert på grunn av det. Han reagerte nemlig sterkt på øl og bygg hos homeopaten. Hun fant også spor av kyssesyke, og at leveren var svak. Noen som vet noe eller har hørt om noe liknende?? Vi er evig taknemlige for svar!!! På forhånd tusen takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216773-lillebror-er-syk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.