Gå til innhold

lurer litt....egentlig


ekstrem

Anbefalte innlegg

Det har seg slik, at jeg har "drukket" sæd, viss du fårstår...en ting jeg lurte på da, er om du kan bli gravid av den grunn, når sæden går om magesekken, spiserør og alt det der....jeg blir ikke enig med meg selv...jeg lurer litt..egentlig...hyggelig om jeg fikk svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du kan ikke bli gravid av det!

Og dagens moralpreken: Jeg synes du burde være litt mer opplyst før du starter et sexualliv..

gyrken: å herregud! om man skal lese et tibinds legeleksikon før han har sex tror jeg aldri noen får noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyrken: å herregud! om man skal lese et tibinds legeleksikon før han har sex tror jeg aldri noen får noe...

For det første regner jeg med at ekstrem er ei jente. Hvis han er en gutt som er redd han er gravid, er kanskje ikke det tibindsleksikonet noen dum ide! Men jeg står fast ved at noen grunnleggende kunnskaper bør man ha før man starter et sexliv. Dette fordi det er viktig å kunne beskytte seg mot graviditet og kjønnsykdommer. En viss modenhet er også å foretrekke, for når man har sex kan også "uhell" skje, og man skal være istand til å takle følgene av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerserkuS

For det første regner jeg med at ekstrem er ei jente. Hvis han er en gutt som er redd han er gravid, er kanskje ikke det tibindsleksikonet noen dum ide! Men jeg står fast ved at noen grunnleggende kunnskaper bør man ha før man starter et sexliv. Dette fordi det er viktig å kunne beskytte seg mot graviditet og kjønnsykdommer. En viss modenhet er også å foretrekke, for når man har sex kan også "uhell" skje, og man skal være istand til å takle følgene av det.

Enig med Gyrken...

¨Jeg skulle gjerne visst mer før jeg startet på for fullt. Det skapte noen problemer, ikke med graviditet, men det er jo oxo andre ting som kan være kjekt å kunne før en debuterer.

Så til dere foreldre der ute; opplys barna deres tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor gammel er du egentlig????

Joda, jeg er 16, vet en del, men lurte alikevel....det er bare slik meg er:)

Har fast type, hatt det lenge, og lever livets glade vakre dager.

Er ikke desperat som slike yngre på 14 o.l som jeg har lest om. men alikevel, jeg vet jeg egentlig burde vist det, og det kan lett høres ut at jeg ikke vet så masse da. men takk for svarene:) selv om jeg fikk svar på det før jeg leste....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Nei, det kan du være viss på. Du blir ikke gravid den veien. Sæden må opp i din skjede.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Enig med Gyrken...

¨Jeg skulle gjerne visst mer før jeg startet på for fullt. Det skapte noen problemer, ikke med graviditet, men det er jo oxo andre ting som kan være kjekt å kunne før en debuterer.

Så til dere foreldre der ute; opplys barna deres tidlig...

Ikke leksikon kanskje, men du bør kanskje vite hvordan du kan unngå å bli gravid...

...som f.eks. "erru fali' å ta sæd i øret, blirru gravid da, lissom?"

Greit å vite før du starter...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venter svar

Joda, jeg er 16, vet en del, men lurte alikevel....det er bare slik meg er:)

Har fast type, hatt det lenge, og lever livets glade vakre dager.

Er ikke desperat som slike yngre på 14 o.l som jeg har lest om. men alikevel, jeg vet jeg egentlig burde vist det, og det kan lett høres ut at jeg ikke vet så masse da. men takk for svarene:) selv om jeg fikk svar på det før jeg leste....:)

kvil dæ, æxtræm!! d ska da værra måte på hinting!! e ikke desperat 7, så bare spar deg!! har lyst til det, å da gjør jeg det!! PUNKTUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...