Tuttaklara Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei Jeg er en dame på 32 år. Jeg er overvektig og røyker. Til morgenen i dag fikk jeg noen voldsomme smerter som bekymrer meg litt. Først trodde jeg at jeg hadde ligget galt, men det tiltok så voldsomt at jeg klarte ikke annet enn å legge meg på sofaen. Det satt under venstre skulderblad og bak venstre bryst, og ut i venstre arm. Kortpustet og vanskelig for å puste. Dette varte vel mellom ett kvarter og en halv time. Er fortsatt øm i de overstående regionene, men ikke så vondt nå. Kan det ha noe med hjertet å gjøre? Farfaren min døde av hjerteinfarkt når han var rundt 70 år, men ellers ingen andre hjerte-problemer i min familie. Kan man sjekke om man har hatt ett infarkt etter at det er over? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216995-brystsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.