Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er tydelig at det er enkelte som bare er ute etter oppmerksomhet ved å skrive innlegg her under bl.a Barbie nick... Kan du/dere ikke finne på noe eget enn å prøve å være dårlige kopier av meg?? Må bare presisere at jeg skriver innlegg KUN under et nick og det er Barbie star. Vel, skal snart begynne å gjøre meg klar til fest.. Har forressten kjøpt noen nye anntrekk i dag :-) 0 Siter
Gjest Barbie Ken Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er en del av medaljens bakside ved å være populær det kjære deg. Beklagelig, men sånn er det. Du skal hvertfall vite at det finnes bare en Barbie Star for meg:-) Hva har du kjøpt deg i dag da? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 I prøverommet, babe. http://www.weddingdresses.com/images/issue/dangerous/iti_db_p3.jpg 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg ønsker deg lykke til på festen. Skulle gjerne ha tatt en fest sammen med deg, for jeg er sikker på at du er morsom å feste sammen med:o) La oss få høre hvordan det gikk med deg på festen da. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er en del av medaljens bakside ved å være populær det kjære deg. Beklagelig, men sånn er det. Du skal hvertfall vite at det finnes bare en Barbie Star for meg:-) Hva har du kjøpt deg i dag da? Takk Barbie Ken... Jeg kjøpte to topper, en bukse og et skjørt. *Meget fornøyd* 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg ønsker deg lykke til på festen. Skulle gjerne ha tatt en fest sammen med deg, for jeg er sikker på at du er morsom å feste sammen med:o) La oss få høre hvordan det gikk med deg på festen da. Takker :-)) 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 I prøverommet, babe. http://www.weddingdresses.com/images/issue/dangerous/iti_db_p3.jpg *He he* Jeg er blond da... 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 *He he* Jeg er blond da... Du får legge ut bilde så vi ser at du er EKTE blondine. De har rett til å være litt mørke inni hodet. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Du får legge ut bilde så vi ser at du er EKTE blondine. De har rett til å være litt mørke inni hodet. Forhåpentligvis kommer det..Når jeg får kjøpt meg en skanner og finner en teknisk mann som kan hjelpe meg... 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Dårlig kopi av en dårlig karikatur? Wow :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Dårlig kopi av en dårlig karikatur? Wow :-) "............................................." "............................." Hva betyr karikatur?? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det slo meg plutselig at om du hadde vært ekte, så hadde du vært en levende parodi på essensen av en talentløs idol-deltaker. Av typen "talentløse dommere, ass! mamma sier jeg er dødsflink til å synge, så det så!" :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det slo meg plutselig at om du hadde vært ekte, så hadde du vært en levende parodi på essensen av en talentløs idol-deltaker. Av typen "talentløse dommere, ass! mamma sier jeg er dødsflink til å synge, så det så!" :-) "............................................." *Gjesper stort* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 *Gjesper stort* Ah, prøv nå i det minste å være _litt_ original da. Det bør forventes at man klarer å styre unna de mest åpenbare uorginalitetene, selv om alt en skriver er en parodi :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ah, prøv nå i det minste å være _litt_ original da. Det bør forventes at man klarer å styre unna de mest åpenbare uorginalitetene, selv om alt en skriver er en parodi :-) "............................................." "..........................." Herregud!! 0 Siter
Gjest Barbiebrain Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har du husket å lage spritgele nå da? ;p 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "............................." Hva betyr karikatur?? Det betyr brystbilde av ræva. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "..........................." Herregud!! Faen, ass! Dårlig lite ikke du er dødsmegateit da! Og jeg bare...ikke sant...og...ikke sant...og hun bare...ikke sant...and I'm all...like...you know...ikke sant...dårlig ikke sant lite ikke du'a...ikke sant... "............................................." 0 Siter
Gjest Barbies hjerne Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hallo, jeg er her! Du glemte meg under en benk i lekeparken da du var fem. Jeg er litt inntørka, kald og full av hundebæsj etter alle disse årene, men jeg er ikke i tvil om at du vil ha nytte av meg likevel. Kom og hent meg, så erobrer vi verden sammen! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "............................." Hva betyr karikatur?? Når du står på hodet uten truser, slik at miniskjørtet ditt henger over magen, så er du en karrikatur av en brunette (med dårlig ånde). "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.